آغاز فعالیت نخستین ارکستر مجلسی استان

نخستین ارکستر مجلسی استان زیر نظر انجمن موسیقی لرستان ، فعالیت خود را آغاز کرد

به گزارش همای سعادت ، محمد میرزاوندی هدف از تشکیل این ارکستر را که به سرپرستی ایمان سلیمی آغاز شده است ، اجرای قطعات ارکسترال آهنگسازان لرستانی و قطعات فاخر موسیقی لرستان ،عنوان کرد و گفت : با فعالیت این ارکستر مردم هنرپرور لرستان با قابلیت های بی بدیل موسیقی استان در قالب سازهای ارکستر بیشتر آشنا می شوند.

وی افرود : درحال حاضر نوازنده هایی از شهرستان های خرم آباد، بروجرد و قزوین، این ارکستر را همراهی می کنند که از برترین نوازنده ها به شمار می آیند و امیدواریم که سایر نوازنده های هم استانی نیز با ما همکاری کنند.

ایمان سلیمی سرپرست و تنظیم کننده این ارکستر ، ضمن تشکر از همکاری و حمایت همه جانبه انجمن موسیقی استان ، گفت: بعنوان اولین فعالیت این ارکستر، قطعه زیبای «باران» ، اثری از استاد کیهان کلهر با صدای ماندگار زنده یاد استاد محمدرضا شجریان در حال تنظیم است که این قطعه بصورت بی کلام با همراهی تکنوازی تار نواخته می شود.

وی اظهار داشت: نخستین اجرای این ارکستر بزودی در فضای مجازی با همراهی شهرام پیرحیاتی: ویلن، حسن سالم: ویلن، علیرضا رضایی: ویلن، روزبه قربانی: ویلن، سامان امیدی: ویولا، حسام حاتمی: ویولا، ایمان سلیمی: ویولنسل، علی کاکاوند: بیس، روزبه پورحسینی: پیانو، فرزاد صفری: کلارینت، علی همتی: کوبه ای، نیما سلیمی: کوبه ای و نوازنده مهمان سعید صالحی: تار منتشر خواهد شد.

سلیمی بیان کرد : در آینده نیز از خواننده های برجسته استانی و کشوری دعوت خواهیم کرد.

انتهای پیام/