۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن روستایی در دورود مقاوم‌سازی شد

۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن روستایی مقاوم‌سازی شده در شهرستان دورود با حضور هادی درفشی معاون پشتیبانی و امورهماهنگی استان‌های بنیادمسکن انقلاب اسلامی،گودرزی نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی ،دریکوند فرماندار افتتاح شد.

به گزارش همای سعادت ،مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان در آیین افتتاح این طرح ها گفت: حدود ۱۵هزار واحد مسکن روستایی در شهرستان دورود احداث و بهسازی و بازسازی و مقاوم سازی بیش از ۱۱هزار و ۵۰۰ واحد از این تعداد به اتمام رسیده است.

مسعود رضایی تصریح کرد: در حال حاضر میانگین مقاوم سازی واحدهای مسکن روستایی در این شهرستان به بیش از ۷۶ درصد افزایش یافته است.

به گفته وی، لرستان بر اساس آخرین سرشماری نفوس مسکن، ۱۵۳ هزار و ۱۵ واحد مسکن روستایی دارد که تاکنون برای این تعداد حدود ۱۲۱ هزار سهمیه بازسازی و مقاوم سازی مصوب و حدود ۱۱۶ هزار تسهیلات بازسازی و مقاوم سازی پرداخت شده است.

رضایی ادامه داد: همچنین در راستای احداث و بازسازی منازل سیلزده لرستان با پیگیری های انجام شده تمام ۲۰ هزار واحد تعمیری تکمیل شدند و احداث ۱۱ هزار و ۴۸۴ واحد روستایی و یک هزار و ۱۳۷ واحد شهری با پیشرفت فیزیکی ۹۷ درصد در حال اتمام است..

انتهای پیام/