به همت انجمن خبرنگاری و روابط عمومی لرستان؛

روابط عمومی های ادارات لرستان تجلیل شدند

مدیرعامل انجمن خبرنگاری و روابط عمومی لرستان گفت:برای اولین بار در استان به همت این انجمن،از روابط عمومی ادارات استان تجلیل شد.

به گزارش همای سعادت، علی قدرت نجفی شامگاه امشب در همایش تقدیر از روابط عمومی های دستگاههای اجرایی استان ضمن تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی،اظهار داشت: برای اولین بار در استان، این همایش به همت انجمن خبرنگاری و روابط عمومی استان برگزار و از ۸۰ روابط عمومی استان تجلیل شد.

وی افزود جایگاه روابط عمومی باید ارتقا پیدا کند و در این راستا آموزش یکی از واجبات است.

مدیرعامل انجمن خبرنگاری و روابط عمومی لرستان با اشاره به اینکه کار روابط عمومی ها ۲۴ ساعته است، بیان کرد: روابط عمومی ها قلب یک اداره هستند و باید فعالیت آنها همواره بروز باشد.

وی با اشاره به اینکه لرستان حرف اول را در حوزه رسانه کشور می زند، اظهار کرد: باید با برنامه ریزی های صورت گرفته پایه به پایه آموزش داده شود و پله به پله ارتقا پیدا کنند تا به سطح آگاهی کامل برسیم.

بنا به این گزارش، در این مراسم گودرزی، مدیرعامل شرکت گاز لرستان، شمسی‌فر،مدیر مخابرات منطقه لرستان و امیری مدیرعامل شرکت برق لرستان حضور داشتند و برای حاضرین سخنرانی کردند.

این مراسم با همت انجمن خبرنگاری و روابط‌عمومی استان لرستان برگزار شد و به گفته روابط‌عمومی‌های با سابقه‌ حاضر در مراسم؛ پس از سال‌ها برای اولین بار بود که از زحمات فعالان این حوزه در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی تقدیر شد.

خبر: سجاد دالوند

انتهای پیام/