ضروت چهارخطه کردن محور خرم آباد- سپیدشت+فیلم
به گزارش همای سعادت، بهزاد شاکرمی،با اشاره به ضرورت اجرای چهارخطهکردن محور خرمآباد، سپیددشت گفت: چهارخطهکردن این محور یکی از مطالبات اصلی و برنامههای وزارت راهوشهرسازی است.
وی با بیان پیگیری تأمین منابع و رفع مشکلات برای آغاز اجرای چهار خطه کردن محور خرمآباد، سپیددشت بهطول ۸۳کیلومتر اضافه کرد: این محور در پهنه درجه یک گردشگری قرار دارد.
مدیرکل راهوشهرسازی لرستان یادآور شد: عرض کم، نبود دید مناسب و پیچ و شیبهای غیراستاندارد از مشکلات اصلی و خطرساز محور خرمآباد، سپیددشت است.
شاکرمی ادامه داد: ورودی محور خرمآباد، سپیددشت تا قبل از بخش ازنا سگوند حدود ۱۸ کیلومتر است که از این مقدار ۱۶/۵ کیلومتر بهصورت سهخطه اجرا شدهاست.
او با اشاره به موانع و علل تأخیر در اجرای چهارخطه کردن محور خرمآباد، سپیددشت بیان کرد: وجود معارضان بزرگترین مشکل در اجرای این پروژه است که با وجود تهیه طرح هنوز به چهارخطه تبدیل نشدهاست.
مدیرکل راهوشهرسازی لرستان با تأکید به کمبود اعتبار برای چهارخطهکردن محور خرمآباد، سپیددشت ادامه داد: حدود هزار میلیارد تومان اعتبار برای شروع بهکار این پروژه نیاز است.
شاکرمی توضیح داد: زمینهای موجود در محور خرمآباد، سپیددشت حاصلخیز، درجه یک و مرغوب است و قیمت بالای این زمینها اجرای طرح را به تأخیر انداختهاست.
او اعلام کرد: ۵۰ میلیارد تومان اسناد خزانه با مکاتبات و رایزنیهای انجامشده برای چهارخطهکردن محور خرمآباد، سپیددشت اخذ شدهاست که برای دریافت اعتبارات بیشتر باید یک مطالبه و همراهی عمومی شکل بگیرد.
مدیرکل راهوشهرسازی لرستان یادآور شد: ایمنسازی، نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی و خطکشی مدام محور خرمآباد، سپیددشت هر چند ماه یکبار انجام شدهاست.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰