سرپرست آموزش و پرورش لرستان:

۲ معلم لرستانی در ستاد عالی آزمون تقدیر شدند

سرپرست آموزش و پرورش لرستان گفت:۲ معلم این استان با تصحیح حدود ۹ هزار برگه امتحان نهایی در ستاد عالی آزمون وزارتخانه تقدیر شدند.

به گزارش همای سعادت، یونس بهاروند ایرانیا روز دوشنبه در حاشیه جلسه وبیناری با حضور مسوولان وزارت آموزش و پرورش و مدیران کل استان ها اظهار داشت:برگزاری امتحانات نهایی در سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم کار بزرگی بود که در نظام تعلیم اتفاق افتاد.

وی افزود:لرستان در تصحیح اوراق امتحانات نهایی پایه دوازدهم عملکرد مطلوبی داشته و جزو هفت استان برتر کشور است که از مصححان برگزیده نیز تقدیر شد.

بهاروند گفت: زمینه و زیرساخت لازم برای برگزاری امتحانات با تلاش همکاران فراهم شد که در این خصوص مشکلی به وجود نیامد و امتحانات به بهترین نحو برگزار شده است.

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش با قدردانی از عوامل اجرایی امتحانات نهایی گفت:برگزاری امتحانات نهایی در سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم کار بزرگی بود که در نظام تعلیم و اتفاق افتاده است.

محسن زارعی افزود:برای اولین بار در اسرع وقت بخشی از حق الزحمه عوامل اجرایی پرداخت می شود و تا پایان سال حتما این پرداختی به روز رسانی می شود.

وی تصریح کرد:در این جلسه از مصححان با بیش از ۲ هزار برگه تجلیل شده و در آینده نزدیک برای همه کسانی که بیش از یک هزار برگه با کیفیت (اختلاف نمره تصحیح با نمره نهایی کمتر از ۲۵ صدم ) باشد لوح تقدیر وزارتی صادر خواهد شد.

در این جلسه سمیه نصیری از منطقه ویسیان با تصحیح پنج هزار برگه آزمون درس شیمی و سمیرا نادری نسب از پلدختر با حدود چهار هزار برگه به عنوان برترین مصححان کشوری امتحانات نهایی تجلیل شد.

انتهای پیام/