دعوت استاندار لرستان از مردم برای مشارکت در ثبت جهانی «دره خرم آباد»

استاندار لرستان از مردم برای مشارکت اجتماعی برای ثبت جهانی دره خرم‌‌آباد دعوت کرد.

به گزارش همای سعادت، ابوطالب شفقت در جلسه رفع موانع ثبت جهانی دره خرم‌‌آباد در محل استانداری لرستان، اظهار داشت:با مشارکت اجتماعی می توان موانع ثبت جهانی دره خرم‌‌آباد را رفع کرد و تا قبل از حضور ارزیابان یونسکو می‌توان منظر شهر را بهسازی و پاکسازی کرد.

وی ضمن دعوت از آحاد مختلف مردم در راستای مشارکت اجتماعی افزود: ثبت جهانی دره خرم‌‌آباد باعث رونق تولید و مشارکت اجتماعی می‌شود و دستگاههای اجرائی نیز باید در این راستا تلاش کنند.

شفقت، ثبت جهانی دره خرم‌آباد را از اولویت‌های اصلی مدیریت استان دانست و گفت: باید قبل از حضور ارزیابان یونسکو همه مشکلات و موانع ثبت جهانی رفع شود

وی در ادامه با اشاره اقدامات گسترده انجام شده در این خصوص تصریح کرد: نظافت رودخانه، توسعه بهداشت محیط و آماده سازی، بهسازی و آسفالت مسیر روستاها نیز در دستور کار قرار دارد.

استاندار لرستان آثار تاریخی و طبیعی دره خرم آباد را از جمله زیرساخت های مهم گردشگری دانست و اضافه کرد: وجود این آثار طبیعی و تاریخی می تواند زمینه جذب گردشگران خارجی را ایجاد کند

شفقت افزود: مردم باید همکاری کنند تا شهرستان خرم آباد،خرم و آباد شود و زمینه توسعه اقتصادی حوزه گردشگری در استان ایجاد شود‌‌.

انتهای پیام/