افزایش کیفیت اینترنت همراه اول طی دو ماه آینده

مدیر مخابرات منطقه لرستان از حضور شرکت پیمانکاری فرافن در استان جهت افزایش کیفیت اینترنت همراه اول خبر داد.

به گزارش همای سعادت، نبی الله شمسی فر، در نشست مجازی با خبرنگاران، به وجود نقاط کور و عدم کیفیت اینترنت در برخی منازل و مناطق اشاره کرد و اظهار داشت: تحت عنوان بهینه سازی به بهبود کیفیت اینترنت همراه اول در سطح استان در مجموعه مخابرات پرداخته می‌شود.

وی افزود: متاسفانه شرکتی که مسئولیت بهینه سازی و کیفی سازی شبکه اپراتور همراه اول را در استان به عهده دارد بیش از دو سال است حضور فعالی ندارد و بصورت جدی این موضوع بررسی نشده است.

شمسی فر عنوان کرد: به طرق مختلف، موضوع را پیگیری و با تشکیل جلسات هفتگی این شرکت را در بحث کیفی سازی و بهینه سازی شبکه تلفن همراه در استان مجاب کرده ایم که مشکلات کیفی اینترنت، عدم و ضعف پوشش شبکه و قطعی و وصل در محلات و نقاط شهر را بررسی کنیم .

مدیر مخابرات منطقه لرستان، از حضور شرکت پیمانکاری فرا فن که پیمانکار کشوری همراه اول است به منظور افزایش کیفیت اینترنت همراه اول طی دو ماه آینده در استان خبر داد و عنوان کرد: افزایش ارتفاع دکل در برخی محله‌ها، ایجاد سایت‌های جدید در برخی نقاط شهر و تغییر زاویه آنتن‌ها از جمله اقداماتی است که باید انجام شود.

وی، گفت: بزودی اکیبی های فنی این شرکت جهت بررسی این مشکلات در استان برای بهبود کیفیت اینترنت و سرویس دهی همراه اول مستقر می شوند که امیدواریم‌ درآینده این مشکل برطرف شود.

انتهای پیام/