لرستان می تواند به قطب تئاتر خیابانی کشور تبدیل شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در آیین تجلیل از پژمان شاهوردی، منتخب رویداد ملی ” خیابان تئاتر ایران ” گفت: تقویت ظرفیت های تئاتر خیابانی در بروجرد می تواند لرستان را به یکی از قطب های کشور در این زمینه مبدل سازد.

به گزارش همای سعادت به نقل از روابط عمومی ، آیین تجلیل از برگزیدگان رویداد ملی ” خیابان تئاتر ایران ” صبح امروز سه شنبه بیست و هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی کشور، مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان های لرستان، ایلام؛ اردیبل، گیلان و چهارمحال و بختیاری، معاون هنری و سینمایی اداره کل، مسئول دبیرخانه دائمی تئاتر استان و کارشناسان و هنرمندان تئاتر استان برگزار شد.  

احمد حسین فتایی در این مراسم ضمن تقدیر از فعالیت های معاونت هنری و سینمایی اداره کل در حوزه هنرهای نمایشی، گفت: خوشبختانه در سالهای اخیر هنرمندان هنرهای نمایشی لرستان در جشنواره های و رویدادهای کشوری و بین المللی حضوری درخشان داشته اند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، تصریح کرد: تئاتر خیابانی یکی از گونه های پرمخاطب این رشته هنری است که توسط انجمن هنرهای نمایشی شهرستان بروجرد به خوبی تقویت شده و می توان با تکیه به این ظرفیت، لرستان را به یکی از قطب های تئاتر خیابانی در کشور مبدل سازد.

وی ادامه داد: پژمان شاهوردی از هنرمندان مطرح هنرهای نمایشی استان و تئاتر خیابانی کشور است که علاوه بر نمایشنامه نویسی، کارگرانی و بازیگری، داوری بسیاری از جشنواره های تئاتر خیابانی کشور را بر عهده داشته و امروز از این هنرمند به عنوان برگزیده و منتخب رویداد ملی ” خیابان تئاتر ایران ” تجلیل می شود. 

گفتنی است در حاشیه این مراسم از تابلوی نفیس خوشنویسی اثر ” مهران جمشیدیان ” هنرمند پیشکسوت خوشنویسی استان رونمایی شد.

انتهای پیام/