۴ پروژه آموزشی با مشارکت بانک پاسارگاد،در لرستان افتتاح شد

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان،گفت: ۴ فضای آموزشی با ۱۷ کلاس درس در لرستان افتتاح شد.

به گزارش همای سعادت ، امیر غفوری نژاد اظهار داشت: چهار فضای آموزشی با ۱۷ کلاس درس به سرانه آموزشی استان لرستان افزوده شد که برای ساخت مجموع این مدارس بیش از هشت میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

وی افزود: به پاسداشت یاد و خاطره شش هزار و ۳۰۰ شهید لرستان، مدارس افتتاح شده به نام شهدا مزین شده به طوری که این چهار مدرسه به نام شهیدان آیت، رضایی، ویسکرمی و باقری نامگذاری خواهد شد.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان عنوان کرد: مدارس دو کلاسه روستای شیراوند شهرستان رومشکان، شش کلاسه روستای دمرود بخش معمولان و شش کلاسه روستای همت آباد بروجرد با سرمایه گذاری صددرصدی بانک پاسارگاد و مدرسه سه کلاسه شهید رضایی رومشکان با مشارکت بنیاد برکت ساخته شده است.

غفوری نژاد تصریح کرد: اداره کل نوسازی مدارس هم اکنون در شهرستان رومشکان هفت پروژه فعال با ۲۸ کلاس درس را در دست ساخت دارد، در شهرستان پلدختر و بخش معمولان ۲۱ مدرسه با ۷۶ کلاس درس و در شهرستان بروجرد ۱۹ مدرسه با ۸۰ کلاس درس را در دست اجرا داریم.

در ادامه این مراسم ، دکتر قاسمی مدیر عامل بانک پاسارگاد ضمن تقدیر از همه ی عوامل اجرایی ساخت مدارس، گفت : بانک پاسارگاد در سال ۹۸ و در زمان وقوع سیل ، اقدام به ارسال کمک های نوعدوستانه ای از قبیل پتو ، لوازم منزل ، خوراک و پوشاک برای مردم سیل زده کشور کرد و در همین حین با احساس وظیفه اجتماعی ، اقدام به ارزیابی مدارسی کرد که در حادثه سیل تخریب شده بودند که منتج به شناسایی ۱۲۰ مدرسه تخریبی از سیل شدیم و پس از آن اقدام به ساخت این فضاهای آموزشی کردیم.

وی افزود:سهم لرستان از این میزان ۲۴ مدرسه بوده است که با همکاری دوستان خوبمان در نوسازی مدارس تا الان ساخت ۱۳ مدرسه پایان یافته و عملیات اجرایی ۱۱ مدرسه دیگر در دست اقدام است که خوشبختانه از پیشرفت فیزیکی خوبی نیز برخوردار هستند .

دکتر قاسمی در ادامه،گفت : بانک پاسارگاد علاوه برساخت مدارس تا کنون ۱۷ کتابخانه نیز در سطح کشور احداث کرده و بنده توصیه می کنم در مدارس درصورت کافی بودن فضا ، اتاقی را به امر تعلیم قرآن ، کتابخانه یا آموزش رایانه اختصاص دهید که درصورت انجام این کار ، تجهیز این اتاق را بانک پاسارگاد متقبل خواهد شد.

در این مراسم دکتر قاسمی مدیر عامل بانک پاسارگاد کشور ، دوستی معاون بانک پاسارگاد ، امیری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، عبدالهی معاون امور اقتصادی استانداری لرستان،غفوری نژاد مدیر کل نوسازی مدارس لرستان و تنی چند از مسئولین استانی ، حضور داشتند.

انتهای پیام/