فرمانده انتظامي لرستان مطرح کرد؛

تعامل پلیس با رسانه گامی موثر در ارتقا امنیت اجتماعی

فرمانده انتظامی لرستان گفت: تعامل صدا و سیما و پلیس،گامی موثر در ارتقا امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت فردی و عمومی است.

به گزارش همای سعادت،در راستای گسترش هم افزایی در انجام ماموریت ها سردار “یحیی الهی” فرمانده انتظامی استان به همراه سرهنگ “علی گلالی” معاون فرهنگی اجتماعی این فرماندهی با حضور در دفتر کار “علیرضا شیروی” مدیرکل صداوسیما استان با وی دیدار و گفت و گو کردند.

سردار “الهی” در این دیدار گفت: برقراری و حفظ امنیت مأموریتی خطیر است که پلیس در این راه نیاز به همراهی سایر دستگاه ها دارد و در این میان صدا و سیما می تواند با نقش آفرینی درست و به موقع تأثیر بسزایی در پیشگیری از جرایم و آسیب ها داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه تعامل صدا و سیما و پلیس، گامی موثر در ارتقاامنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت فردی و عمومی است؛ افزود: عملکرد صحیح رسانه ها در انعکاس فعالیت های شبانه روزی پلیس موجب افزایش مهمترین سرمایه اجتماعی پلیس که اعتماد و رضایتمندی عمومی است؛ می شود.

این مقام ارشد انتظامی ترویج و گسترش مقوله پایش و خود کنترلی را نیاز امروز جامعه عنوان کرد و بیان داشت: صدا و سیما یکی از پل های ارتباطی برجسته پلیس و مردم است و با انتشار آموزش های پلیسی و اخبار صحیح و به موقع، می تواند نقش موثری در افزایش احساس امنیت داشته باشد.

سردار “الهی”با اشاره اینکه قدردان خبرنگاران و اصحاب رسانه بخصوص صدا و سیما هستیم گفت: در این میان تعامل مطلوب صدا و سیما با پلیس تسهیل کننده ماموریت های حوزه اجتماعی و در حوزه آگاهسازی عمومی بسیار اثربخش بوده است که امیدواریم این روند استمرار یابد.

در ادامه این نشست “علیرضا شیروی” مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان گفت: اگر امروز مردم با خیالی آسوده به کار و فعالیت های روزانه می پردازند به خاطر ایثارگری و تلاش های خستگی ناپذیر ماموران انتظامی است و امروز زحمات شبانه روزی پلیس از چشم مردم پوشیده نیست و همه ما قدردان این تلاش های مخلصانه هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تعامل خوب دو مجموعه صدا و سیما و انتظامی استان خاطر نشان کرد: خوشبختانه با رویکردهای خوبی که شما به عنوان فرمانده انتظامی استان در حوزه رسانه دارید ارتباطات و تعاملات بسیار خوبی در بین مجموعه صدا و سیما و مجموعه انتظامی استان وجود دارد که در چند سال اخیر بسیار تقویت شده و نتایج آن را به خوبی در برنامه های صدا و سیما می بینیم.

رئیس صدا و سیمای مرکز استان ضمن اعلام آمادگی برای همکاری در حوزه های انتظامی، ترافیکی، آموزشی و غیره با مجموعه انتظامی استان و بیان این که در کنار پلیس هستیم و خود را از پلیس جدا نمی دانیم، اظهار داشت: افتخار می کنیم در کنار پلیس برای تامین امنیت مردم تلاش کنیم.

گفتنی است،در ادامه سردار الهی لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود برای قدردانی از زحمات و تلاش های مسئولان صدا و سیمای مرکز لرستان به آنها اهدا کرد.

در پایان این دیدار برنامه ریزی های لازم جهت هرچه با شکوه تر برنامه های هفته فراجا انجام شد.

انتهای پیام/