آذر ماه امسال؛

نخستین اجلاسیه شهدای دانشجو معلم لرستان برگزار می‌شود

مسئول راهبردی کنگره شهدای دانشجو معلم کشور گفت:نخستین اجلاسیه شهدای دانشجو معلم لرستان برای ۳۹ شهید دانشجو معلم استان آذرماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش همای سعادت، بهرام زمانی، در جلسه با اعضای کنگره شهدای دانشجو معلم لرستان که در استانداری لرستان برگزار شد، گفت: دانشگاه فرهنگیان نخستین کنگره شهدای دانشجو معلم را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای مخاطبان خود برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان دانشگاهی تربیت‌محور بوده که مخاطب خاص خود را دارد، افزود: مخاطبان این دانشگاه چهار ویژگی جوانی و دانشجو بودن را در کنار معلم بودن و انسان‌سازی دارند، وقتی این چهار مؤلفه را در رابطه با مخاطبان خود داریم به الگوهایی نیاز داریم که بالاترین سرمایه خود را برای آرمان‌های این سرزمین خرج کردند.

زمانی با تأکید بر حرکت در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان با ۱۰۳۰ شهید دانشجو معلم، می‌تواند به‌عنوان الگو و یک قهرمان چراغ راهی برای دانشجو معلمانی باشد که امروز در جنگ شناختی و جنگ نرم حضور دارند.

مسئول راهبردی کنگره شهدای دانشجومعلم کشور با اشاره به اینکه در مسیر برگزاری کنگره هر استان باید یک اجلاسیه برگزار کند، گفت: قبل از برگزاری اجلاسیه در هر مرکزی از مراکز تربیت معلم یک یادواره شهدا و از تجمیع آن‌ها یک اجلاسیه استانی برگزار می‌شود، که پر مفهوم‌ترین برنامه در اجلاسیه استانی رونمایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استان لرستان در برگزاری کنگره ملی استان در کشور مقام سوم را به لحاظ محتوا، ترویج و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت کسب کرده است، بیان کرد: نخستین اجلاسیه شهدای دانشجو معلم لرستان برای ۳۹ شهید دانشجو معلم استان که در میان آن‌ها یک شهیده دانشجو معلم داریم، آذرماه امسال برگزار می‌شود.

زمانی گفت: دانشگاه فرهنگیان به‌عنوان دانشگاه مرکز ثقل نظام تعلیم و تربیت است و افرادی که در این دانشگاه درس می‌خوانند افسران سپاه پیشرفت هستند، اگر قرار است کشور پیشرفت داشته باشد بدون تردید بار سنگین آن بر روی دوش معلم است.

انتهای پیام/