با همت هلدینگ روسان؛

سمینار تخصصی انتخاب رشته و اعزام دانشجو به خارج از کشور برگزار شد

سمینار تخصصی با موضوع انتخاب رشته و فرصت‌ های تحصیلی خارج از کشور با استقبال گسترده برگزار شد.

به گزارش همای سعادت،در یک رویداد مهم آموزشی، سمیناری با محوریت انتخاب رشته و فرصت‌های تحصیلی در خارج از کشور با همت هلدینگ بزرگ روسان و مجموعه تجربه من و همچنین حضور جهاد دانشگاهی امیرکبیر در محل پژوهشکده فرهنگ ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی برگزار گردید.

این رویداد که با حضور جمع کثیری از دانش‌آموزان، دانشجویان و والدین برگزار شد ، به بررسی چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی دانش‌آموزان در انتخاب رشته و ادامه تحصیل در خارج از کشور پرداخت.

سمینار با تلاوت آیات قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

کیوان شریفان، مشاور فولاد اسفراین و نماینده هلدینگ روسان در اسفراین، با خوشامدگویی به حضار، بر اهمیت انتخاب رشته صحیح و برنامه‌ریزی برای آینده‌‌ای بهتر  تاکید کرد.

در ادامه،محمدرضا شاهرودی، سرپرست شعب هلدینگ روسان، با بیان اینکه زمان ارزشمندترین دارایی انسان است، بر اهمیت استفاده بهینه از زمان برای رسیدن به اهداف و همچنین اینکه ارزش هر چیزی در استفاده از آن چیز است،تاکید کرد.

هیمن نعمتی، نماینده هلدینگ روسان در بوکان و مشاور تخصصی کنکور، با ارائه نکات کلیدی و پنهان در انتخاب رشته، به دانش‌آموزان مشاوره  تخصصی ارائه تا انتخابی آگاهانه و هوشمندانه داشته باشند.

محمد الماسی، عاملیت استان لرستان هلدینگ روسان، به مقایسه سطح علمی ایران با کشورهای منطقه و سایر کشورهای جهان پرداخت و سپس به چالش‌های مهاجرت و یادگیری زبان را با ذکر تجربیاتشان اشاره نمودند.

در ادامه،پویا سلطان زاده، مدیرعامل هلدینگ بین‌المللی روسان، با بیان تجربیات شخصی خود، به دانش‌آموزان انگیزه دادند تا مسیر اهداف خود را پیدا کنند‌.

وی در بخش تعاملی سمینار، به سوالات حضار درباره مهاجرت و ادامه تحصیل در خارج از کشور پاسخ داد و بدین سبب عنوان نمود که هلدینگ روسان خدمات حقوقی گسترده ای را در داخل و خارج از کشور ارائه می دهد.

در پایان، با همکاری هلدینگ روسان، جهاد دانشگاهی امیرکبیر و مجموعه تجربه من، از زحمات برگزارکنندگان و سخنرانان سمینار تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام/