معاون ارشاد لرستان خبر داد؛

مهلت یک ماهه دریافت پروانه فعالیت رسانه‌های لرستان

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به دستورالعمل صدور پروانه انتشار رسانه‌ها و الزام رسانه‌های استان به دریافت پروانه فعالیت از مهلت یک ماهه دریافت این پروانه برای رسانه‌ها در این استان خبر داد.

به گزارش همای سعادت،محمد لروند با اشاره به دستورالعمل صدور پروانه انتشار رسانه‌ بر اساس مصوبه شورای راهبردی توسعه مدیریت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره ساماندهی مجوزهای این وزارتخانه گفت: براساس این دستورالعمل رسانه‌های لرستان موظف هستند به منظور ادامه فعالیت خود نسبت به دریافت پروانه فعالیت اقدام کنند.

وی افزود: تمامی صاحب‌امتیازان رسانه‌‌های چاپی (مطبوعات) و
الکترونیکی؛شامل برخط (خبرگزاری و پایگاه های خبری) و غیر برخط استان باید با مراجعه به سامانه جامع رسانه‌های کشور به آدرس http://www.e-rasaneh.ir نسبت به ثبت درخواست پروانه اقدام کنند.

لروند گفت:براساس تصمیمات اتخاذ شده رسانه‌های استان در بازه زمانی یک ماهه تا ۱۵ آبان ماه سال جاری فرصت دارند نسبت به دریافت پروانه فعالیت خود اقدام کنند.

براساس آخرین آمار ثبت شده در سامانه جامع رسانه‌های کشور لرستان دارای ۲۹۶ رسانه است که از این تعداد ۱۰۹ رسانه چاپی، ۱۳۸ رسانه الکترونیک برخط، ۴۹ رسانه الکترونیک غیر برخط دارد.

انتهای پیام/