فرمانده انتظامي لرستان:

خدمت به مردم موهبت الهی و افتخاری برای پلیس است

فرمانده انتظامی لرستان گفت:خدمت به مردم موهبت الهی و افتخاری بزرگ برای پلیس است.

به گزارش همای سعادت،سردار “یحیی الهی” فرمانده انتظامی استان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و آرزوی طول عمر با برکت برای مقام عظمای ولایت و عرض سلام و خیر مقدم خدمت حضار، اظهار داشت:با تلاش مجموعه دستگاه های امنیتی در استان دغدغه امنیتی نداریم و لرستان یکی از استان های امن کشور است و این به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردمان  خوب با  باورهای عمیق دینی و فرهنگ بالای مردم است.

وی تصریح کرد:امسال هم به دلیل نقش تاثیرگذار و حیاتی مردم در کنار مأموریت‌های پلیس شعار هفته انتظامی را با عنوان “پلیس هوشمند و مردم قانونمدار” نامگذاری کردیم و در این راستا اجرای طرح امنیت محله محور یکی از توفقیات انتظامی استان برای تامین امنیت پایدار با مشارکت مردم در سطح استان بخصوص شهرستان دلفان بوده است.

سردار الهی با بیان این که پلیس با مردم کامل می شود و پلیس در کنار مردم می تواند نقش ویژه ای بیافریند، افزود:پلیس با همکاری و همیاری مردم حتی می تواند عزت و اقتدار خود را کسب و افزایش دهد و در مقابل قانون ستیزان، گردنکشان و مخلان نظم و امنیت با اقتدار برخورد کند.

این مقام انتظامی بیان کرد:با تلاش استاندار و همراهی دیگر مجموعه های امنیتی، شورای تامین، فرهنگ سازی ائمه جمعه و جماعات و همراهی خوب مردم و تلاش جهادی همکارانم در مجموعه انتظامی و پشتیبانی دستگاه قضا خدا را شکر در حوزه سرقت های خشن در استان دغدغه ای نداریم.

وی خدمت به مردم را موهبت الهی و افتخاری بزرگ دانست و گفت: مسئولان باید قدر این موهبت الهی را بدانند و با هم افزایی و حل مشکلات مردم رضایت آنان و همچنین رضایت خداوند متعال را کسب کنند.

سردار الهی با بیان اینکه مسئولیت و جایگاهی که ما در آن هستیم، امانت و میراث خون شهداست هرکسی در این نظام جمهوری اسلامی مسئولیتی به عهده دارد در قیامت باید پاسخگو باشد گفت:امنیت امروز میراث خون شهدا و ایثارگری ایثارگران است و تکریم و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء والامقام یک وظیفه و تکلیف است.

فرمانده انتظامی لرستان کاهش جرائم در شهرستان دلفان را حاصل اقدامات خوب فرهنگی و همراهی خوب مردم معتمدان و ریش سفیدان دانست و گفت:اقدامات فرهنگی اثر بخش و کار فرهنگی موثر و مطلوب در باید در دستور کار همه دستگا ها باشد.

 وی با اشاره به روایات که ریش سفیدان نقش پیامبری در بین مردم دارند، وجود ریش سفیدان و بزرگان و اقشار تاثیر گذار و تذکرات و راهنمایی آنان در بین مردم را مایه خیر و برکت برشمرد و افزود: پلیس همواره تلاش داشته است تا با همفکری و همراهی این قشر از جامعه به بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی پایان دهد.

این مقام انتظامی لرستان، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان دلفان کننده، بیان داشت: این دو همکار بزرگوار در طول مسئولیتشان به مصداق کلام مقام معظم رهبری “مدظله العالی” که کارکنان انتظامی ” مجاهدان فی سبیل الله” هستند، اقدامات اثربخش و شایسته ای در حوزه ماموریتی خود انجام داده اند و ما قدردان زحمات و ایثارگری های آنان هستیم.

وی با تاکید بر اینکه هر اقدامی باید اثربخش باشد، ادامه داد: انصافا این دو عزیز در طول خدمت در حوزه های مسئولیتی خود ایثارگرانه خدمت کردند و در باب قدرشناسی لازم می دانم که بگویم ولایت مداری، توجه به اصل دینداری در کنار مجهز بودن به روحیه ایثار و از خودگذشتکی  آنان برکسی پوشیده نیست.

فرمانده انتظامی استان، تصریح کرد: به سرهنگ “بارانی بیرانوند” خداقوت می گویم و از تمام زحمات و تلاش های وی کمال تشکر و قدردانی را دارم و ان شاء الله اقدامات مثمرثمرشان ذخیره آخرتشان باشد، البته با وجود اینکه به درجه بازنشستگی نائل آمده اند همچنان از تجربه و دانش وی بهره خواهیم برد، چرا که معتقدیم پیشکسوتان گنجینه های ارزشمند تجربه هستند.

سردار الهی در ادامه این مراسم سرهنگ”بهروز بازوند” را بعنوان فرمانده انتظامی شهرستان دلفان معرفی و توفیقات وی را برای خدمت گزاری بیشتر به مردم از خداوند متعال خواستار شد.

وی در پایان عنوان داشت: از این که امروز توفیق رفیق شد تا در محضر شما و در کنارتان باشیم پروردگار را سپاس می گویم و امیدواریم با دعای خیر شما همواره موفق در خدمت مردم باشد.

انتهای پیام/