چادرملو ۱-۰ خیبر؛

پیروزی حیاتی شاگردان اخباری با طعم پنالتی

در دیداری زیبا و تماشایی،چادرملو اردکان موفق شد با تک گل پنالتی “علی خدادادی” از سد خیبر گذشته و به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کند.

به گزارش همای سعادت،دیدار دو تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر، مسابقه‌ای فوق العاده جذاب و دیدنی از آب درآمد و در بازی که موقعیت‌ های زیادی دیده شد.

چادرملو اردکان موفق شد به لطف تک گل علی خدادادی از روی نقطه پنالتی، خیبر خرم آباد را شکست داده و به سه امتیاز شیرین خانگی دست پیدا کند.

این خیبر بود که بازی را خوب آغاز کرد و فرصت‌هایی هر چند نصف و نیمه به دست آورد ولی در امر گلزنی ناکام بود. ابتدا شوت طاهرخانی از راه دور به راحتی در دستان ماردن قرار گرفت و سپس یک ارسال از سمت چپ با عبور از تمام بازیکنان، به شکلی خطرناکی از کنار دروازه چادرملو به بیرون رفت.

در ادامه و در شرایطی خیبر برای گلزنی تلاش می‌کرد، چادرملو روی یک ضدحمله سریع صاحب فرصت خوبی شد که شوت متئوس به مدافعان خورد. سپس خیبر یک موقعیت خوب داشت که ضربه دغاغله در بین راه با اثرگذاری طاهرخانی همراه شد که شوت او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

چادرملو در دقیقه ۳۱ بهترین موقعیت ممکن برای گلزنی را از دست داد. پس از اینکه علاء الدالی، مهاجم سوری چادرملو با خطای گلر خیبر سرنگون شد، داور یک خطای پنالتی به سود میزبان اعلام کرد. خود دالی پشت توپ ایستاد که ضربه بسیار بد او از کنار دروازه به بیرون رفت.

چادرملو در وقت‌های تلف شده نیمه اول به گل رسید ولی به دلیل آفساید رد شد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد. خیبر نیمه دوم را نیز خوب آغاز کرد. روی پاس خوب بولی به امیری، او در محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه او را ادسون ماردن با واکنشی دیدنی مهار کرد.

شاگردان اخباری بالاخره در دقیقه ۶۲ موفق به گلزنی شدند. روی یک پاس چیپ دیدنی به علی خدادادی، او در محوطه جریمه و با خطای ابرقویی سرنگون شد که داور برای دومین بار یک خطای پنالتی به سود چادرملو اردکان اعلام کرد که خدادادی با یک ضربه چیپ دیدنی دروازه را باز کرد.

پس از این گل، خیبر روی دروازه چادرملو خیمه زد اما موقعیت صد در صد گلزنی نتوانست خلق کند و این شاگردان اخباری بودند که فرصت بی‌نظیری را از دست دادند. ارسال فلاح در مقابل دروازه به یحیی زاده رسید که ضربه بد او از کنار دروازه به بیرون رفت.

بهترین بخت خیبر برای گلزنی در دقیقه ۹۳ بود. جایی که روی یک پرتاب اوت، توپ به دغاغله رسید. ضربه او به صورت اتفاقی در مقابل دروازه به عارف رستمی رسید. در موقعیت تک به تک، ضربه او را ادسون ماردن گلر چادرملو به زیبایی مهار کرد و دروازه‌اش را بسته نگه داشت.

در نهایت این بازی با پیروزی یک بر صفر چادرملو اردکان به پایان رسید و شاگردان اخباری سه امتیاز مهم را به دست آوردند تا به صورت موقت به رتبه ششم جدول صعود کنند.

انتهای پیام/