با انتخاب رئیسی، شاهد شکوفایی اقتصادی، تولید و اشتغال خواهیم بود

رییس ستاد مرکزی دولت مردمی ایران قوی  ۱۴۰۰  آیت اله رئیسی در لرستان، اظهار داشت: هدف رئیسی تبدیل دیپلماسی التماس‌گونه به دیپلماسی عزتمند است و با انتخاب وی، شاهد شکوفایی اقتصادی، تولید و اشتغال در کشور خواهیم بود.

به گزارش همای سعادت، سید محمدصادق شاهرخی، عصر امروز در جمع خبرنگاران ،گفت: اگر آیت الله رئیسی رئیس جمهور شود مردم طمع شیرین دولت انقلابی و عدالت‌محور بسان اوایل انقلاب را خواهند چشید، وی شخصی فسادستیز است که در دولت وی تمام لانه‌های فساد از بین می رود.

وی با بیان اینکه انتخابات با اکثریت صورت می گیرد و مردم باید انتخاب درست داشته باشند، افزود: امنیت و آسایش کشوردر گرو شور و شعور انتخاباتی ما است و حساسیت این دوره از انتخابات، بیشتر از سایر ادواراست.

توجه به ظرفیت ها و منابع داخلی در اولویت دولت آیت الله رئیسی

معاون نظارت و بازرسی ستاد انتخاباتی ایران توانمند، تاکید کرد: در دولت رییسی توجه به ظرفیت ها و منابع داخلی کشور در اولویت قرار دارد.

شاهرخی به شعارهای برخی نامزدهای ریاست جمهوری که بر اساس ظرفیت کشور نیست و فقط قصد فریب مردم را دارند اشاره و بیان کرد: در مسئله برجام، کشور را ۸ سال روی یک پا نگه داشتند و نتوانستند به ظرفیت‌های داخلی و منابع داخلی توجه کنند و نتیجه اش این وضعیت کشور شد.

معاون نظارت و بازرسی ستاد انتخاباتی ایران توانمند، تاکید کرد: هرفردی که برای رئیسی یا در ستادهای انتخاباتی اش فعالیت دارد این عمل را به عنوان باقیات صالحات خود در نظر بگیرد.

وی ادامه داد: در صورتی که رئیسی رئیس جمهور شود، افراد نه بر اساس فعالیت ستادی بلکه بر مبنای شایستگی، تقوا و تعهد پست می گیرند.

شاهرخی به نداشتن وزیر لر در کابینه دولت اشاره کرد و گفت: امیدواریم شاهد حضور لرها در مناصب ارشد دولت احتمالی سید ابراهیم رییسی باشیم.

رئیس ستاد مرکزی دولت مردمی ایران قوی ۱۴۰۰ آیت الله رئیسی در لرستان ،بیان کرد: با توجه به اینکه نمی توان در شرایط شیوع کرونا ،در فضای حقیقی با مردم سخن گفت این ستاد، ۱۲ هزار کانال مجازی با ۱۵ میلیون نفر مخاطب دارد.

انتهای پیام/