مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان:

صادرکنندگان وکیل اقتصادی ایران در جهان هستند

نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان
گفت:صادرکنندگان نماینده و وکیل اقتصادی ایران و ایرانی در جهان هستند.

به گزارش همای سعادت،علی محمدی.نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان به مناسبت ۲۹ مهرماه روز ملی صادرات پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است؛

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

در ایامی که کشورمان ایران درگیر جنگ اقتصادی همه جانبه بوده و مشکلات اقتصادی، روح و روان مردم عزیزمان را آزار می‌دهد، این متخصصین و زحمتکشان عرصه صادرات هستند که با زحمات و مجاهدت بی‌بدیل خود مشکلات و فقر را از سر راه ایران و ایرانی برمی‌دارند.

صادرکنندگان از آن رو که نماینده و وکیل اقتصادی ایران و ایرانی در جهان هستند با درایت ارزها را بسمت کشورمان سرازیر کرده و ذخایر ارزی خزانه ایران را پر و حجم‌تر می‌کنند شایسته تکریم و تحسین می‌باشند.

روز ملی صادرات بر تمامی مجاهدان عرصه صادرات و تجارت جهانی که با پیکار و مبارزه با رقبای جهانی و با ایمان و سرمایه و توان علم خویش برای سربلندی و سرافرازی جامعه و جاودانگی ایران اسلامی در صحنه‌های نبرد اقتصادی با رقبا و دشمنان آنهم به تنهایی در حال کشاکش و مبارزه‌اند خجسته باد.

اینجانب نیز بر خود واجب می‌دانم تا در بیست و نهم روز از ماه مهر، ضمن ارج نهادن به تلاش‌های این عزیزان و گرامیداشت فعالان عرصه صادرات و تجارت جهانی، از خدمات با ارزش و زحمات صادرکنندگان عزیز تقدیر نموده، موفقیت و سلامتی همه سروران گرامی را از درگاه ایزد مننان مسئلت نمایم.

انتهای پیام/