شاهرخی از سد ۱۹ نفر گذشت و سکاندار استانداری شد

رزومه عملی،علمی و درخشان مدیریتی “سعید شاهرخی” یکی از گزینه های معرفی شده” حنان”به وزارت کشور مورد تایید دولت چهاردهم قرار گرفت.

یادداشت- شاهرخی که یک شخصیت مجرب، بومی وارسته و مدیری شایسته است با عبور از پیچ و خم های سیاسی و فیلترهای سخت، استاندار لرستان شد.

پس از یک رقابت سخت و نفس گیر در بین ۱۹ گزینه مناسب معرفی شده لرتبار، سکانداری مدیریت کلان، در نهایت صندلی خدمت استانداری لرستان به جناب سید سعید شاهرخی رسید. وی موفق شد به عنوان چهره ای باتجربه و قوی در روزهای آتی راهی لرستان شود تا برنامه های خود را در قالب یک پروژه احیا کننده لرستان ارائه کند تا انشالله با استفاده از نخبگان همتبار در اجرا به آن جامه عمل بپوشاند.

بدون شک؛حنان که خود از شخصیت های علمی و با تدبیر طراز اول اصلاح طلب است توانست یک گزینه بر جسته اصلاح طلب همچون سید سعید شاهرخی به عنوان استاندار لرستان به وزارت کشور معرفی کند تا اصلاح طلبی ناب سهم لرستان شود.

نیک میدانید استاندار هر استانی حکم رئیس جمهور آن استان را دارد پس جناب شاهرخی با کوله باری از تجربه در سیستم وزارت کشور می تواند با استفاده از خرد جمعی و با وجود دیگر شخصیت های پیشکسوت و جوانان شایسته لرتبار استان محروم لرستان را به سمت تحولی عمیق هدایت کند.

از خداوند متعال و بزرگ برای این مرد لرتبار مجرب بومی در لباس استاندار لرستان، آرزوی موفقیت و سرافرازی دارم.

نایب زاده طولابی؛ معاونت رسانه ای ستاد دکتر پزشکیان در لرستان

انتهای پیام/