۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات طرح «تام» به رفع موانع تولید لرستان اختصاص یافت

منصوری گفت: ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات طرح «تام» برای رفع موانع تولید استان اختصاص یافت.

به گزارش همای سعادت به نقل از سفیرافلاک، بهزاد منصوری در دیدار با صنعتگران بروجرد اظهار داشت: از جمله مشکلات شهرک صنعتی بروجرد راه دسترسی به این محل خصوصاً دوربرگردان نامناسب با بعد مسافت خیلی زیاد برای استفاده است با توجه به رایزنی های که با راهداری صورت گرفت از هفته آینده بررسی لازم برای اصلاح مشکل دوربرگردان آغاز خواهد شد.

وی افزود: ما به عنوان پشتیبان صنعت خود را موظف می دانیم که بازار فروش واحدهای تولیدی را تقویت کنیم البته بحث رقابت، کیفیت و ضمانت محصول در این امر بسیار مهم و حیاتی است.

منصوری با اشاره به طرح تام بیان کرد: توصیه می شود صنعتگران از منابع طرح تام و تسهیلات این بخش استفاده کنند چرا که استان لرستان پایلوت طرح تام است و استفاده از تسهیلات این طرح ضمن رفع موانع تولید می‌تواند به رشد و اعتلای تولید استان کمک کند با پیگیری‌های سازمان صمت لرستان در ابتدا مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان و در ادامه مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است که امیدواریم واحدهای تولیدی استان از این فرصت استفاده نمایند.

رئیس سازمان صمت لرستان با تاکید بر رفع موانع تولید گفت: تلاش می شود تا دغدغه های مالی واحدهای تولیدی مرتفع گردد و برای استفاده از سرمایه در گردش سقفی در نظر گرفته نشده است و بعد از بازدید از ظرفیت سنجی تسهیلات مورد درخواست بدون محدودیت واگذار خواهد شد.

انتهای پیام/