در روز گرم خردادماه انتخاباتی ایران با بوی خوش وطن پرستی و تششع تابناک تشیع در هفته کرامت، سید ابراهیم رئیسی منتخب ملت ایران شد،در روزهایی که طبقات فرودست جامعه ،در امر برآورده کردن نیازهای ضروری خانواده در بسامد خواستن و نتوانستن منزل کرده بودند،این نادره رویداد، بعد این شرح الاحوال رقم خورد، آنگونه که از کرم کرسی های یخ زده ی دولت امید، یاس و ناامیدی در کف خیابان ها راه میرفت، با همت و عزم جوانان جهادی و انقلابی، بذر اشتیاق برای رضایتمندی و وفاداری مشتاقان نظام پاشیده شد،تا بدین سان در سبد مجاهدت انها حجت الاسلام رئیسی رییس جمهور منتخب ملت شود، و این تازه بسم الله رحمان رحیم است.
خبری جانبخش و روح افزا نور امید را دل و جانمان روشن ساخت و اعتماد مردم به یک فعال محیط زیست لرستان ، سرلوحه اخبار استان شد .
زیبایی و جذابیت صنایعدستی همیشه مورد توجه بسیاری از گردشگران بوده و است. از زمانهای بسیار دور هنرمندان صنایعدستی با خلاقیت و استعداد خود توانستهاند از مواد اولیه ساده و در دسترس، مصنوعاتی نفیس و شگفتانگیز تولید کنند.این بخش از اقتصاد جامعه بهطور مستقیم یا غیرمستقیم اشتغال هزاران نفر را فراهم میکند. با این حال، جامعه هنرمند و صنعتگر صنایعدستی با مشکلات و موانع زیادی روبهرو هستند و برای بهبود کیفی و کمی زندگی خود نیاز به مداخله و همیاری دستگاهها دارند.
اگر در گذشته فقط بنگاه های بزرگ و مجهز رسانه ای، آغازگر موج آفرینی های سیاسی در انتخابات بودند، این بار جریان رسانه ای انتخابات از تحریریه های کوچک استانی و شهرستانی که از قضا کمترین بهره ها را از حمایت های دولتی داشتند، به ظهور رسید.
امروزه با توجه به توسعه و پیشرفت اکثر جوامع و استفاده اغلب مردم از تکنولوژی بویژه اتومبیل ، کامپیوتر ، اینترنت و تلفن همراه وتغییر سبک زندگی و آپارتمان نشینی باعث بی تحرکی وعدم فعالیت بدنی و ورزش همگانی که به نوبه خود یکی از عوامل اصلی در بروز انواع بیماری ها ، امراض و ناتوانی های جسمی و روحی در بین آحاد جامعه شده است.
آن چه که در بحبوحه انقلاب به آن فکر نمی کردیم معیشت مردم و آشفتگی اقتصاد بود. باور کنید وقتی شعار می دادیم، در بین شعارها همه واژه ای بود جز گرسنگی و تامین نان و غذای مردم…
در روزهای منتهی به انتخابات ریاستجمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا هستیم. این انتخابات، ۲۸ خردادماه برگزار خواهد شد و بسیاری از کاندیداهای انتخابات شوراهای شهرها و روستاهای کشور نیز در حال رقابت با یکدیگر هستند.
ایام به سرعت در حال سپری شدن است و بهزودی زمان برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر از راه میرسد. طبق روال گذشته با نزدیک شدن به این برهه و علیرغم شرایط خاص برآمده از بیماری کرونا، تنور تبلیغات به شدت داغ شده است. جدای از حضور شبانهروزی داوطلبین در فضای مجازی و شبکههای اجتماعی، کماکان روشهایی نظیر دیدارهای چهره به چهره، حضور در منازل و برگزاری جلسات مختلف، حاضر شدن بر مزار اهل قبور و مجالس ترحیم، برپایی مراسم شام و ناهار، چاپ و توزیع اقلام تبلیغاتی نظیر کارت ویزیت، پوستر، بروشور و… همچنان از رونق خاصی برخوردارمی باشد