ارتقاء سطح خدمات به فعالان و کاربران حمل و نقل عمومی در اولویت است
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با ابراز رضایت و قدردانی از تلاش بی وقفه و شبانه روزی کارکنان این حوزه ،گفت: ارتقاء خدمات به فعالان و کاربران حمل و نقل عمومی در اولویت برنامه های این معاونت است که خوشبختانه درپی زحمات شبانه روزی همه همکاران و مدیریت مبتنی بر برنامه روسای ادارات ستادی، عملکرد حوزه معاونت حمل و نقل، رضایتمندی مردم، مدیریت اداره کل و مسئولان سازمانی را درپی داشته است.
به گزارش همای سعادت آنلاین ،جلسه هم اندیشی، تحلیل عملکرد و ارائه راهکارهای لازم برای ارتقاء خدمات ادارات ستادی حوزه معاونت حمل و نقل ، با حضور روسای ادارات ستادی و کارکنان آنها در محل سالن جلسات اداره کل برگزار گردید،.
میثم قدمی با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق کاربران حوزه معاونت حمل و نقل،ضمن تشکر از حمایت ها و مشاوره های مستمر و ارزشمند مدیرکل محترم در پیشبرد اهداف حمل و نقلی در استان ،اظهار داشت : امسال با وجود همه مشکلات و محدودیت های شیوع کرونا، شاهد ایثار شبانه روزی فعالان حوزه حمل و نقل، شرکت ها، انجمن ها، صنوف و رانندگان حوزه حمل و نقل عمومی برون شهری و پیگیری جدی مطالبات صنوف حمل و نقل توسط کارکنان حوزه معاونت حمل و نقل بودیم که جای قدردانی دارد.
وی توزیع بیش از ۱۱۵ هزار حلقه لاستیک، ثبت نام و پیگیری اعطای تسهیلات کمک معیشتی کرونا به بیش از ۱۳ هزار نفر از فعالان حمل و نقل، به روزرسانی ناوگان ملکی شرکتهای کالا، تلاش مستمر در تحلیل تصادفات و کاهش تلفات جاده ای، اجرای طرح های آموزشی کاربران آسیب پذیر و ایمن سازی مدارس حاشیه راه، ساماندهی ناوگان وانت بار، برقراری گشت های نظارتی یکپارچه در سطح استان و شدت بخشیدن به نظارتهای کارشناسی و تخصصی را از خدمات شاخص این حوزه عنوان کرد.
در ادامه روسای ادارات کالا، مسافر و ایمنی و ترافیک و سایر کارکنان به بیان عملکرد و ارائه پیشنهادات و راهکارهای لازم برای ارتقاء خدمات در حوزه خود پرداختند.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰