واکنش نماینده مردم خرم‌آباد به درخواست انتقال سد و نیروگاه بختیاری به خوزستان

طی چند روز گذشته انتشار یک نامه مبنی بر درخواست نماینده خوزستان برای انتقال مدیریت سد و نیروگاه بختیاری به این استان، موجب واکنش بسیاری از کنشگران و فعالان رسانه‌ای در لرستان شد.

به گزارش همای سعادت به نقل از یافته، در پی انتشار نامه‌ای در فضای مجازی مبنی بر درخواست نماینده خوزستان برای انتقال مدیریت سد و نیروگاه بختیاری به این استان و واکنش کنشگران و فعالان رسانه‌ای در لرستان، مهرداد ویسکرمی نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در نامه‌ای به رئیس‌جمهور خواستار رسیدگی به این موضوع شد.
بسیاری از فعالان رسانه‌ای و مردم لرستان به این موضوع واکنش نشان دادند و مهرداد ویسکرمی نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی نیز به رییس جمهور نامه نوشت.

در نامه ویسکرمی خطاب به رییس‌جمهور آمده است:
” اخیراً نامه‌ای با امضای جناب مهندس فراز رابعی غلامی رییس حوزه آبریز کارون بزرگ در پاسخ به نامه یکی از نمایندگان محترم استان خوزستان مبنی بر «درخواست انتقال طرح سد و نیروگاه بختیاری به سازمان آب و برق خوزستان» در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که باعث ایجاد ناراحتی و حساسیت در میان مردم شریف لرستان شده است.
این روزها کمبود برق و «آب قابل تنظیم» در استان لرستان که ناشی از مدیریت ظالمانه در حیطه تخصیص آب و «سد سازی» در گذشته و حال است، ناخشنودی مردم را تشدید نموده و این‌گونه حرکات می‌تواند زمینه بروز مشکلات اجتماعی و امنیتی را فراهم آورد. خواهشمند است به عنوان رییس شورای امنیت ملی، ترتیبی اتخاذ شود که اینگونه حرکات ناپخته و بدهنگام در راستای منافع ملی مورد تایید شایسته قرار گیرد.”

شایان ذکر است سد بختیاری در حوزه استحفاظی خرم‌آباد قرار دارد.

انتهای پیام/