آغاز به کار سرمایه گذار در هتل صخره ای خرم آباد، در آینده ای نزدیک/ مسئولین شفاف سازی کنند

نماینده خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی خبر داد : در آینده ای نزدیک، سرمایه گذار در هتل صخره ای خرم آباد ، آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش همای سعادت ، دکتر مهرداد ویسکرمی، ظهر امروز در یکصد و بیست و پنجمین جلسه رسمی و عادی شورای شهر خرم آباد با اشاره به اینکه مسئولان نباید توپ را در زمین یکدیگر بیندازند ، اظهار داشت: نقشه راه من این است که پیگیر مشکلات مردم باشم و هیچ حرف غیر مستندی از هیچ کسی قبول نمیکنم و هرجا مردم سندی ارائه داده اند پیگیری کرده ام .

وی با تاکید بر لزوم همکاری و تعامل برای حل مشکلات ،افزود : اعضای شورای شهر ، موضوعات را به صورت کتبی ، برای پیگیری ، به ما ارائه دهند و مارا به عنوان موکل مردم ، محرم خود بدانند.

ویسکرمی با بیان اینکه مردم از تبعیض ناراحت هستند، به لزوم روشنگری توسط مسئولان اشاره کرد و افزود : بخشی از مشکلات ما مربوط به وعده هایی است که داده شده و عملی نشده اند.

نماینده خرم آباد و چگنی تاکید کرد: بازنگری قانون شوراها و شهرداری ها باید توسط مجلس ، پیگیری شود.

وی از سرمایه گذاری در هتل صخره ای از خرم آباد در آینده ای نزدیک خبر داد و با اشاره به وجود برخی مشکلات در سطح شهر خرم آباد گفت : امیدواریم با رفع مشکل پادگان ۰۷ ، گره کور ترافیکی شهر ، مرتفع شود.

پرداخت حقوق کارگران و کارمندان، وجود مشکلات زیرساختی در جنوب در خرم آباد ، فرهنگسازی در جهت تنظیف شهر و… از دیگر مسائلی بود که ویسکرمی به آنها اشاره کرد.

وی در پایان در خصوص تشکیل جلسات و تعامل و همفکری با شورای شهر اعلام آمادگی کرد و بیان داشت: اگر اعضای شورای شهر پیشنهادی دارند که فکر میکنند به صورت قانون در می آید ، آن را کتبا به من ارائه دهند تا پیگیر آنها در مجلس شورای اسلامی باشم و آنها را مطرح کنم.

انتهای پیام/