همزمان با هفته کتاب؛

آغاز به کار چهارمین نمایشگاه کتاب در خرم‌آباد

چهارمین نمایشگاه کتاب،همزمان با هفته کتاب در خرم آباد آغاز به کار کرد.

به گزارش همای سعادت،امروز چهارشنبه،همزمان با دومین روز از سی‌ و یکمین دوره هفته کتاب،نمایشگاه کتاب خرم‌آباد با بیش از چهار هزار عنوان کتاب آغاز به کار کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این آئین در جمع خبرنگاران،اظهار داشت:در این نمایشگاه بیش از چهار هزار عنوان کتاب با بیش از ۴۰ هزار جلد از سوی ۶۰ ناشر به علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی عرضه شده است.

اعظم روانشاد با اشاره به اینکه این نمایشگاه چهارمین نمایشگاه کتاب لرستان است که برگزار می‌شود،افزود:موسسه فرهنگی آوای خوش سراج با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و سازمان فرهنگی هنری شهرداری خرم‌آباد در برپایی نمایشگاه همکاری داشته‌اند.

وی افزود:در این نمایشگاه کتاب‌های علوم قرآنی و مذهبی،روانشناسی، ادبیات و شعر،داستان، رمان، زبان‌های خارجه،روانشناسی کودک با تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصدی عرضه خواهد شد.

روانشاد بیان کرد:این نمایشگاه از ۲۴ آبان ماه تا ۲۰ آذر ماه از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت:در کنار برپایی این نمایشگاه برنامه‌های جنبی رونمایی کتاب،نقد و بررسی کتاب‌های منتشر شده ناشران لرستانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/