آماده باش ۳۲ تیم‌ راهداری لرستان در پی احتمال وقوع سیلاب

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت:با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیلاب، ۳۲ تیم راهداری به حالت آماده باش درآمده اند.

به گزارش همای سعادت آنلاین، “مرتضی شیروانی” امروز پنج شنبه در گفت و گو رسانه‌ها اظهار داشت: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیلاب در مناطقی از استان و تصمیمات شورای مدیریت بحران، تمام گشت های عملیاتی راه و ترابری این اداره کل در قالب ۳۲ تیم متشکل از نیروی انسانی و ماشین آلات به حالت آماده باش درآمده اند.

وی افزود: بنا به نقشه‌های جوی، بیشترین احتمال سیلاب در شهرستان‌های الیگودرز، ازنا، خرم آباد و دورود وجود دارد از این رو استقرار گشت‌های راه و ترابری در این مناطق بیشتر از سایر نقاط استان است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان عنوان کرد: در این راستا به تمام رؤسای ادارات راهداری شهرستان‌های تابعه و پیمانکاران پروژه‌های اجرایی و همچنین کارخانجات آسفالت و شن و ماسه اعلام شده است که نسبت به انتقال ماشین آلات و سایر تجهیزات قالب بندی و آرماتوربندی و… از مسیر سیلاب به نقاط امن اقدام کنند.

شیروانی از هم استانی‌ها خواست ضمن پرهیز از سفرهای غیرضروری و توقف در کنار مسیل‌ها و رودخانه‌ها، پیش از سفر حتماً در تماس با تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از وضعیت محورها مطلع شوند.

انتهای پیام/