قائم مقام حوزه‌های علمیه کشور:

آیت الله مدنی (ره) از ستون‌های انقلاب بودند

قائم مقام حوزه‌های علمیه کشور گفت: شهید آیت الله سید اسدالله مدنی از ستون‌های نظام جمهوری اسلامی و انقلاب بودند.

به گزارش همای سعادت،آیت الله احمد فرخ فال چهارشنبه شب در چهل و سومین سالگرد بزرگداشت آیت الله شهید سید اسدالله مدنی (ره)، دومین شهید محراب که در مسجد حضرت جواد الائمه (ع) خرم آباد برگزار شد، گفت: شهید مدنی از ستون‌های انقلاب و یاور امام خمینی (ره) بودند که به هر شهری وارد می‌شدند مردم را به اسلام ناب هدایت می‌کردند.

او، نفوذ کلام و مقاومت و بردباری را از ویژگی‌های شخصیتی آیت الله سید اسدالله مدنی (ره) عنوان کرد و افزود: شهید مدنی (ره) با شجاعت و درایت در مقابل حکومت ستم شاهی ایستاد و سال‌ها برای دفاع از آرمان‌های دین مبین اسلام سختی‌های فراوانی را متحمل شد.

قائم مقام حوزه‌های علمیه کشور با تسلیت شهادت امام حسن عسگری (ع) گفت: خداوند انبیا و امامان و کسانی که زبان ائمه (ع) بودند را به عنوان سرمایه‌های جاودان بشر برای هدایت جامعه فرستاد تا در بین مردم به هدایت گری و بصیرت افزایی بپردازند.

آیت الله فرخ فال ادامه داد: خداوند امام زمان (عج) را به عنوان علمدار هدایت جامعه و عدل گستر جهان بشری می‌فرستد تا جهان پر از عدل و داد شود.

او با بیان اینکه صیانت و حراست از آموزه‌های دینی و قرآنی و حمایت از نظام، آرمان‌های امام خمینی (ره) و حمایت از رهبری، رسالت و وظیفه‌ای همگانی است، افزود: صیانت از آرمان‌ها و اهداف اسلام و انقلاب همان پیام شهادت و شهادت طلبی است.

قائم مقام حوزه‌های علمیه کشور گفت: باید تلاش کنیم تا نسل جوان با منش و سیره مجاهدتی و تبلیغاتی عالمان و مبارزان دینی و انقلابی آشنا شوند.

انتهای پیام/