آیین استقبال از مدال آوران لرستانی پارالمپیک پاریس

آیین استقبال از قهرمانان و مدال آوران لرستانی رقابت های دوومیدانی پارالمپیک پاریس با حضور مردم و مسئولان در پارک دانشجوی خرم آباد برگزار شد.

به گزارش همای سعادت،ساعاتی پیش از شنبه شب ۱۸ شهریور ماه،آیین استقبال از غیور مردان لرستانی رقابت های دوومیدانی پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس با حضور وحید والی زاده مرادی، مدیرکل ورزش و جوانان استان طی شکوهی خاص در پارک دانشجوی خرم آباد (جایگاه ویژه استقبال و بدرقه قهرمانان) برگزار شد.

مدال آوران شایسته لرستانی که در بدو ورود با حلقه گل مورد استقبال قرار گرفتند در رقابت های دوومیدانی پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس فرانسه موفق به کسب تعداد ۲ مدال‌ طلا و نقره ارزشمند توسط این قهرمانان شدند.

در رقابت های دوومیدانی پارالمپیک ۲۰۲۴ فرانسه امیرحسین علیپور با شایستگی و اقتدار مدال طلای پرتاپ وزنه را کسب کرد و حسن باجولوند دیگر پرتابگر شایسته لرستانی در پرتاب دیسک این رقابتها با بدشانسی و اختلاف چند سانت مدال طلا را با تقره عوض کرد و گردن آویز مدال نقره این مسابقات شدند‌.

همچنین جا دارد از زحمات مصطفی بهرامی مربی ارزشمند تیم ملی دوو میدانی نابینایان و کم بینایان کشور و استان که همراه این قهرمانان در پاریس حضور داشت و نقش بسیار پررنگی در افتخار آفرینی این دلاوران داشت،قدردانی شود.

در این آیین بهرامی، رئیس بسیج ورزشکاران استان، عبدالله عزیزپور، معاونت ورزشی ورزش و جوانان استان،سیف،رئیس هیئت ورزش نابینایان و کم بینایان استان،جمعی از کارکنان اداره کل،تعدادی از رؤسای هیئت های ورزشی و پیشکسوتان ورزش استان،خانواده های قهرمانان و جمعی بزرگی از عموم مردم ورزش دوست نیز حضور داشتند‌.

انتهای پیام/