آیین کلنگ زنی پروژه پل جدید ماسور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری خرم‌آباد عصر امروز آیین کلنگ زنی و آغاز اجرای پروژه پل جدید ماسور با حضور استاندار لرستان ،فرماندار خرم‌آباد، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار خرم‌آباد،معاونین شهردار خرم‌آباد و دیگر مسئولان استانی و محلی در محل اجرای این پروژه برگزار گردید. خادمی استاندار لرستان در […]

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری خرم‌آباد عصر امروز آیین کلنگ زنی و آغاز اجرای پروژه پل جدید ماسور با حضور استاندار لرستان ،فرماندار خرم‌آباد، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار خرم‌آباد،معاونین شهردار خرم‌آباد و دیگر مسئولان استانی و محلی در محل اجرای این پروژه برگزار گردید.

خادمی استاندار لرستان در این مراسم ضمن اشاره به وظایف و مسئولیت مدیران، اظهار داشت: موارد ترافیکی وتسهیل در حمل و نقل شهری یکی از کارکردهایی است که در شهرها بر عهده مدیران امور شهری و شورای شهر است.

شریفی مقدم شهردار خرم‌آباد در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت و ویژگی های پل ماسور به عنوان ورودی جنوب شهر ، تصریح نمود: با افتتاح و تکمیل این پروژه ضمن افزایش دبی رودخانه و رفع خطر سیلاب بار ترافیکی کاهش و عبور و مرور ورودی جنوب شهر تسهیل می‌گردد.

سجاد بابایی رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر در ارتباط با مدت زمان اجرای پروژه، عنوان کرد: مدت اجرای پروژه در قرارداد تعیین اما با پیمانکار توافق کرده ایم که در سه شیفت کار شود و امیدواریم که بتوانیم در مدت زمان کوتاهی نصف مدت پیش بینی شده این پروژه را به بهره برداری برسانیم و تاکید ما این است که پروژه های عمرانی در شهر خرم‌آباد به با سرعت بیشتری انجام بگیرد.
انتهای پیام