ائمه جمعه و جماعات، در تبیین آموزه‌‌‌های زیست محیطی نقشی کلیدی و اثرگذار دارند

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان،گفت : ائمه جمعه و جماعات با استفاده از نفوذ معنوی و جایگاه اجتماعی خود می توانند کمکهای شایانی به فرهنگ سازی در حوزه محیط زیست انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری همای سعادت آنلاین به نقل از خبرگزاری برنا ؛ به مناسبت گرامی داشت هفته محیط زیست( ۱۷ الی ۲۳ خرداد ماه ۹۹)، مدیر کل، معاونین، کارشناسان و محیطبانان اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان در با حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد در دفتر ایشان دیدار کردند.

مهرداد فتحی بیرانوند ،در این دیدار با بیان برخی از چالشها و مشکلات زیست محیطی کشور،اظهار کرد: مقام معظم رهبری با ابلاغ سیاستهای کلی در زمینه محیط زیست ، حجت را از نظر شرعی و قانونی بر ما تمام کردند.

وی افزود : یکی‌از چالش‌های پیش‌روی کره زمین مسائل تغییرات دمایی است به‌طوری‌که در این سال‌ها دو درجه دمای کره زمین افزایش پیدا کرد و همین امر منجر به تغیرات اقلیمی بسیاری در مناطق مختلف جهان شده است.

فتحی بیرانوند عنوان کرد: ائمه جمعه و جماعات، در تبیین آموزه‌‌‌های زیست محیطی نقشی کلیدی و اثرگذار دارند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستانبا اشاره به اینکه بیشتر مشکلات در حوزه محیط زیست ناشی از پایین بودن سطح آگاهی زیست محیطی است؛ خاطر نشان کرد: ائمه جمعه و جماعات با استفاده از نفوذ معنوی و جایگاه اجتماعی خود می توانند کمکهای شایانی به فرهنگ سازی در حوزه محیط زیست انجام دهند.
انتهای پیام/