مدیر کل آموزش و پرورش لرستان:

اجتماع «فرزندان حاج قاسم» در لرستان برگزار می شود

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: اجتماع «فرزندان حاج قاسم» و برنامه های مرتبط با دهه بصیرت و مقاومت با حضور پرشور فرهنگیان و دانش آموزان استان برگزار می شود.

به گزارش همای سعادت، رضا عزتی در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه بصیرت و مقاومت به مناسب حماسه ۹ دی ماه و چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ،اظهار داشت: برپایی ایستگاه هنری و نقاشی با موضوع دهه بصیرت و یاد حاج قاسم در مدارس، اجرای پویش املا و انشا نویسی ویژه دانش آموزان ابتدایی و اجرای شب شعر دانش آموزی از مهمترین برنامه های این دهه است.

وی افزود: پویش بزرگ عمو قاسم شامل آثار متنوع در زمینه دلنوشته، نقاشی، خطاطی، عکس نوشته، کلیپ کوتاه از بازخوانی جملات سردار دل ها و مسابقه کتابخوانی که در بخش رویداد پیام رسان شاد قرار داده شده از دیگر برنامه ها است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان نیز به برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و کرسی های آزاد اندیشی در مدارس اشاره کرد و گفت: میثاق نامه دانش آموزی با عنوان (من قاسم سلیمانیم) در راستای تجدید پیمان با آرمان های شهید سلیمانی در مدارس اجرا می شود.

امین رسولی همچنین نواختن زنگ مقاومت و ایستادگی در مدارس، برگزاری یادواره ها و یادمان ها، اختصاص برنامه های آغازین مدارس به معرفی ابعاد گوناگون شخصیت سردار سلیمانی و اجرای برنامه های خلاقانه و مختلف فرهنگی هنری را از برنامه های دهه بصیرت و مقاومت برشمرد.

بنا به این گزارش،مراسم روز ۹ دی نیز با حضور با شکوه فرهنگیان و دانش آموزان برگزار می شود و نمایشگاهی از آثار هنری با موضوع دهه بصیرت و مقاومت در مصلی الغدیر خرم آباد برپا خواهد شد.

انتهای پیام/