اجرای سرود «بغض بشر» توسط ۱۱۰۰ دانش‌آموز لرستانی

معاون آموزش و پرورش لرستان ازاجرای سرود «بغض بشر» توسط هزار و ۱۰۰ دانش‌آموز این استان خبر داد.

امین رسولی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک با اشاره به هفته بسیج دانش‌آموزی اظهارداشت:همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی بیش از ۱۲ برنامه برگزار می‌شود که این برنامه‌ها در بخش‌های مختلف فرهنگی شامل مسابقات، پویش و برپایی محافل انس با قرآن در مدارس استان و برنامه‌های دیگر است.

وی افزود:یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها تهیه و تولید سرود«بغض بشر» است که توسط معاونت پرورشی استان آماده شده و گروه سرود یک‌هزار و ۱۰۰ نفره دختران در محل مصلی در روز ۱۳ آبان آن را اجرا می‌کنند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش لرستان گفت:فضاسازی مدارس متناسب با سلیقه دانش‌آموزان،استفاده از ظرفیت فضای مجازی و تارنماها،‌ برگزاری گفتمان سیاسی و بصیرتی با حضور شخصیت‌های در مدارس نیز از دیگر اقدامات و برنامه‌های این ایام است.

رسولی عنوان کرد:حضور دانش‌آموزان در مراسم غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری جُنگ‌های فرهنگی،پخش سرودهای مناسب،‌ مشارکت دانش‌آموزان در اجرای برنامه‌های روز راهپیمایی از قبیل اجرای برنامه‌ها و شعارگویی، استفاده از تصاویر شهدای دانش‌آموز، شهدای دانش‌آموز فلسطین و غزه و استفاده از پرچم این کشور در راهپیمایی،‌ دعوت از اولیای شهدای دانش‌آموز و خانواده‌های ایثارگران،جانبازان و آزادگان برای بازگویی زندگی و خاطرات ماندگار، اجرای سرود همگانی یکپارچه با موضوع استکبار‌ستیزی در همه مدارس استان برنامه‌ریزی شده که اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد:اجرای سرود در مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان توسط چهار گروه سرود دانش‌آموزی شهرستان خرم‌آباد در نظر گرفته شده است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش لرستان با اشاره به یوم‌الله ۱۳ آبان گفت: در چنین روزی تعدادی از دانش‌آموزان به شهادت رسیدند و امسال دانش‌آموزان با حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان بار دیگر خشم و انزجار خود را علیه جنایات آمریکا و اسرائیل فریاد می‌زنند.

انتهای خبر/