اجرای طرح تاب آوری اجتماعی در ۲ منطقه لرستان آغاز شد

معاون بهزیستی لرستان، گفت: اجرای طرح تاب آوری اجتماعی با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در ۲ منطقه استان لرستان آغاز شد.

به گزارش همای سعادت به نقل از سفیر افلاک ،ابراهیم آذری وند، با اشاره به اجرای طرح تاب آوری اجتماعی در دو منطقه لرستان، اظهار داشت: این طرح در مناطق حاشیه ای با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در دو منطقه از خرم آباد آغاز شده که پس از این در مناطق حاشیه ای دیگر استان اجرا می گردد.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، کمیته امداد، ورزش و جوانان، بهزیستی، دادگستری و نیروی انتظامی مشارکت دارند که هر کدام با هدف کاهش آسیب ها و مشکلات در این مناطق وظایفی را بر عهده دارند.

معاون اجتماعی بهزیستی لرستان، تصریح کرد: تحت پوشش قرار گرفتن خانوارهای نیازمند، توزیع بسته های معیشتی، ایجاد امکانات در بوستان ها و پارکها، ایجاد امنیت توسط نیرو انتظامی از مهمترین برنامه هایی است که در این مناطق اجرا خواهد شد.

آذری وند خاطرنشان کرد: اجرای این طرح می تواند در کاهش محسوس آسیب های اجتماعی در این مناطق حاشیه ای و کم برخوردار بسیار موثر باشد.

وی بیان کرد: با توجه به آسیب پذیر بودن این مناطق، توسعه و افزایش امکانات در این مناطق، بررسی و شناخت مسائل در این مناطق، ارائه راهکار لازم و اولویت بندی می تواند چهره این مناطق را بهتر نماید.

انتهای پیام/