احداث سالن ۵۰۰۰ نفری خرم آباد از مطالبات به حق مردم است

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه احداث سالن ۵۰۰۰ نفری خرم آباد از مطالبات به حق مردم است،گفت:امیدواریم در سال ۱۴۰۰  فعالیت احداث این مجموعه شروع شود و در آینده نزدیک میزبان مسابقات مهم کشوری و بین المللی باشیم.

به گزارش همای سعاوت به نقل از روابط عمومی ،در ادامه پیگیری ها و دیدارهای حشمت الله امان الهی مدیر کل ورزش و جوانان لرستان با معاونین و دیگر مسؤلین ارشد وزارت ورزش و جوانان کشور در تهران، صبح چهارشنبه ۱۸ فروردین ماه نیز با مهندس حسن کریمی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور وهمچنین  مهندس رحمتی معاون فنی شرکت و مهندس لواف مدیر منطقه ای شرکت دیدار وگفت وگو کرد.

حشمت الله امان الهی،در این دیدار  با اشاره به بحث  پیگیری احداث سالن ۵۰۰۰ نفری خرم آباد ،اظهار داشت:  این سالن در سال ۱۳۹۱ در استان کلنگ زنی شد و با وجود داشتن ردیف اعتباری ،بعدا تعطیل شد و درخصوص تکمیل آن اقدامی صورت نگرفت.

وی افزود: احداث سالن ۵۰۰۰ نفری در خرم آباد با وجود داشتن ردیف اعتباری از مطالبات به حق مردم و جوانان خرم آباد و استان لرستان  است که امیدواریم در سال ۱۴۰۰  فعالیت احداث این مجموعه شروع شود و در آینده نزدیک میزبان مسابقات مهم کشوری و بین المللی باشیم.

 همچنین در این جلسه مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی  با اشاره به  پایین بودن سرانه ورزشی لرستان و نیاز به توسعه زیر ساختهای ورزشی در این استان برپیگیری  و تکمیل پروژه های ورزشی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در لرستان تاکید کرد.

انتهای پیام/