رئیس ستاد انتخابات لرستان:

احراز هویت رای دهندگان در ۹۹ درصد شعب لرستان برخط است

رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت:احراز هویت و استعلام رای دهندگان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۹۹ درصد شعب اخذ رای استان برخط است.

به گزارش همای سعادت،احسان یاوری روز جمعه در ستاد انتخابات لرستان با اشاره به اینکه یکهزار و ۶۳۸ شعبه اخذ رای در استان فعال است،اظهار داشت:احراز هویت برخط در انتخابات ۱۱ اسفند پارسال برای ۹۹ درصد شعب استان به صورت برخط انجام شد.

وی افزود:۲۵ هزار نیروی اجرایی، نظارت، امنیتی و بازرسی در این شعب بر کار اخذ رای نظارت دارند و تا این لحظه مشکل خاصی وجود ندارد و انتخابات نیز با نظم، آرامش و امنیت در حال انجام است.

به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان طبق گزارش‌های ارسالی از شهرستان‌های استان، تاکنون مشارکت شهروندان در انتخابات خیلی خوبی بوده و با ادامه این استقبال، انتظار می رود مردم استان با مشارکت بالا حماسه دیگری را خلق کنند.

یاوری با تاکید بر معرفی مدیران جمهوری اسلامی در تراز شهید رییسی به عنوان الگوی کامل خدمتگزاری و مردمی بودن افزود:امیدواریم انتخاب ملت در مسیری باشد که این روحیه و تفکر خدمتگزاری در دولت چهاردهم نیز ادامه داشته باشد.

رئیس ستاد انتخابات لرستان درخصوص کمبود تعرفه شعب اخذ رای نیز گفت:هیچگونه کمبود تعرفه ای نداریم و تدابیری اندیشیده شده تا اخذ رای از آخرین نفر مراجعه کننده به شعب انجام شود و ادارات ثبت احوال و دفاتر پیشخوان آماده خدمت رسانی به مردم باشند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/