اخذ مجوز ساخت دو پالایشگاه و پتروشیمی در خرم آباد

محمودوند با اشاره به اینکه این پالایشگاه و پتروشیمی در بالاترین سطح ساخته می شوند ،گفت: پیگیر ساخت آنها هستیم تا این مجوزها عملیاتی شوند.

به گزارش همای سعادت، دکتر مرتضی محمودوند نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی عصر شنبه ۱۵ خرداد در نشست خبری با اصحاب رسانه، به تصویب و اجرایی کردن طرح راهبردی در مقابل دشمن برای تحریم اقتصادی و فشار معیشتی اشاره کردو گفت : این کار، بزرگترین کار خود من در یکسال گذشته بوده است این طرح که در ۹ بند ارائه شده است، برگ برنده ای در دست تیم مذاکره کننده است که ثمره ی آن را هم در مذاکرات میبینیم.

وی از اخذ دو مجوز مهم ساخت پالایشگاه و پتروشیمی در خرم آباد خبر داد و بیان کرد: این طرح ها که در بالاترین سطح اجرایی می شوند در کوتاهترین زمان احداث خواهند شد و پیگیر هستیم که بزودی این مجوزها عملیاتی شوند.

نماینده خرم آباد و دوره چگنی. با ابراز تاسف از اینکه کار خاصی برای استان انجام نشده است و نتیجه آن عقب ماندگی این استان در چهل سال گذشته است.

وی، کارشکنی های دولت قبلی و فعلی در تخصیص بودجه به لرستان را ظالمانه دانست و اظهار داشت: برای اولین بار بنده به عنوان نماینده ای از لرستان در روند بودجه حضور داشتم که عضویت در اتحادیه بین المجالس و استفاده از این ظرفیت برای بیان مشکلات استان از جمله فعالیتهای یک سال گذشته ام بوده است.

انتهای پیام/