ارسال گواهینامه آموزش های فنی و حرفه ای لرستان با همکاری پست استان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای لرستان گفت: با همکاری و گسترش همکاری پست استان ارسال گواهینامه آموزش های فنی و حرفه ای تسهیل می شود.

به گزارش همای سعادت آنلاین،نشست مدیران کل آموزش فنی و حرفه ای و پست استان لرستان در راستای گسترش همکاری در محل دفتر مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان برگزار شد.

حشمت اله معتمدی در این دیدار با اشاره به قدمت و سابقه خدمتگزاری اداره پست به کشور گفت: اداره پست از اعتماد بالایی در بین مردم و جامعه برخوردار است.

وی افزود: سالانه بالغ بر ۳۰ هزار نفر شرکت کننده در آزمون داریم که از این تعداد حدود یک دوم تا یک سوم موفق به دریافت گواهینامه مهارتی می شوند، که پس از صدور با همکاری اداره کل پست استان به دست مهارت آموزان می رسد، که امسال با توجه به افزایش تعهدات آموزشی این اداره کل، این تعداد بیشتر هم خواهد شد.

در ادامه،معتمدی ابراز امیدواری کرد،که با همکاری پست بتوانیم تسهیل خدمت به اربابان رجوع را ارتقاء دهیم.

علی پناهی مدیرکل پست لرستان، گفت: پست استان با ۲۳۰ نفر پرسنل و با جابجایی روزانه، بطور میانگین هشت هزار محصول پستی در خدمت مردم و ادارات است.

وی افزود: در دو سه ماه اخیر حدود ۲۵ هزار گواهینامه مهارتی را برای صاحبان مدارک، ارسال داشته ایم.

علی پناهی در ادامه گفت: امروزه با توجه به هزینه های رفت و آمد، ترافیک شهری و صرف وقت، پست موجب صرفه جویی در هزینه ها و زمان خانواده ها می شود که برای خیلی ها، این هزینه ها به ظاهر به چشم نمی آیند.

انتهای پیام/