استاندار، نام نماینده مداخله در عزل و نصب ها را اعلام تا در تریبون نماز جمعه ابلاغ شود

حجت الاسلام حسینی نوری،تاکید کرد: استاندار اعلام کند کدام نماینده مداخله در عزل و نصب ها میکند تا از طریق تریبون نماز جمعه به مردم ابلاغ شود.

به گزارش همای سعادت آنلاین،حجت الاسلام حسینی نوری امام جمعه دورود، در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس بیان کرد: این اولین راهپیمایی دولت انقلابی است باید باشکوه تر از قبل برگزار شود.

وی افزود:دولت انقلابی باید به شعارهای انقلابی وآرمانی حساسیت داشته باشدمتاسفانه هنوز دولت شکل نگرفته است و در استان هم شتاب ندارد که این مهم مورد گلایه ماست و به نظر می رسد بخاطر دخالت برخی نمایندگان در عزل و نصب هاست.

حجت الاسلام حسینی نوری ادامه داد: این دخالت نمایندگان دو ایراد اساسی دارد اول این که؛ تفکیک قوا صراحت قانون اساسی است و دخالت نماینده التزام عملی او به قانون اساسی را زیر سوال میبرد.دوم اینکه؛ حضرت آقا فرمودند: نمایندگان در عزل و نصب ها دخالت نکنند که در صورت دخالت، التزام عملی نماینده به فرامین نایب امام زمان (عج) و ولی فقیه ندارد.

امام جمعه دورود‌ در پایان گفت: استاندار اعلام کند کدام نماینده مداخله در عزل و نصب ها میکند تا از طریق تریبون نماز جمعه به مردم ابلاغ شود.

انتهای پیام/