استاندار ویژه لرستان با نگرش اقتصادی، مدیریت جهادی و پرهیز از حواشی، خدمت کند

محمدی فر، واکسیناسیون عمومی ،مهار کرونا، ایجاد فضای کسب و کار و تکمیل سد های نیمه کاره برای رونق کشاورزی را اصلی ترین ماموریت استاندار ویژه لرستان عنوان کرد.

علی محمدی فر، اقتصاددان و کارآفرین لرستانی،در گفت و گو با همای سعادت،گفت: مهمترین مسئله و دغدغه مردم لرستان در حال حاضر مهار کرونا از طریق واکسیناسیون عمومی است.

وی افزود: مردم لرستان هر روز شاهد پرپر شدن عزیزانشان و شنیدن اخبار نگران کننده از میزان ابتلا و فوتی های ناشی از کرونا هستند، این دغدغه مهم باید به سرعت و با واکسیناسیون عمومی برطرف و فضای امید و نشاط به جامعه برگردد.

این کارشناس ارشد اقتصادی با اشاره به دستور رئیس جمهور در خصوص انتصاب استاندار ویژه با اختیارات ملی در لرستان گفت: پیگیری واکسیناسیون عمومی برای مهار کرونا و ایجاد فضای کار برای جوانان از طریق ایجاد صنایع زودبازده و احیای کارخانجات تعطیل شده و نیمه تعطیل و احداث سد های نیمه کاره، از جمله سدهای مهم و استراتژیک معشوره و بختیاری برای رونق کشاورزی از مطالبات مردم از استاندار ویژه است.

عضو شورای راهبردی ستاد مرکزی حجت الاسلام دکتر رئیسی در استان گفت: استاندار ویژه باید بداند که استاندار فلاکت زده ترین استان کشور شده و باید سه شفیت و جهادی و با نگرش اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم محروم لرستان کار کند.

وی تاکید کرد: استاندار نباید اجازه دهد حواشی بر متن غلبه کند و مدام به خود یادآوری کند که وجود افراد چاپلوس و متملق مانع بزرگی برای اصلاح امور است و ما را از اهداف اصلی دور می کند.

محمدی فر اظهار داشت: در سالهای گذشته و در دولتهای قبل به دلایل مختلف، لرستان مورد غفلت واقع و از قطار توسعه کشور عقب افتاده است و آمارهای بالای بیکاری فرزندان نجیب این استان و فقر و فلاکت حاکم بر آن، از نتایج این کم توجهی است.

این اقتصاددان اظهار امیدواری کرد: مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کاهش فاصله طبقاتی و تاکید ویژه رئیس جمهور بر توجه به مناطق کم برخوردار و توسعه نیافته و محروم به استان لرستان توجه و نگاه ویژه شود.

وی بر اتحاد و یکصدایی مجمع نمایندگان استان، ائمه جمعه، اساتید دانشگاه، مطبوعات و اصحاب قلم و رسانه ها و اقشار مردم در بیان مطالبات عمومی استان تاکید و بیان کرد: از هرگونه نگرش بخشی که برخلاف منافع عمومی استان است پرهیز شود و یقین بدانند که در سایه اتحاد و همدلی و تامین منافع کلی استان می توان منافع شهرستانها و بخش ها را تامین کرد.

انتهای پیام/