استان لرستان در شرایط مطلوبی نیست

عصر امروز با حضور استاندار لرستان جلسه ویژه ای با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و متخصصین بیماری کرونا در استان برگزار شد. در این جلسه که معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان نیز حضور داشت، وضعیت گسترش اپیدمی و هشدار لرستان بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری همای سعادت آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان ،استاندار لرستان با اشاره به وضعیت نامناسب استان لرستان از نظر شیوع ویروس کرونا گفت: متاسفانه شرایط استان شرایط مطلوبی نیست و روند ابتلا و شیوع ویروس کرونا رو به افزایش است.

دکترسید موسی خادمی با اشاره به پیش‌بینی متخصصین دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر اینکه در روزهای آینده احتمال شرایط بحرانی وجود دارد،اظهار داشت :
در حال حاضر استان لرستان در وضعیت کاملا هشدار قرار دارد و لازم است هم بیماران و هم مردم و همه دستگاه های اجرایی این وضعیت را مورد توجه قرار داده و جوانب بهداشتی را رعایت کنند.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی گفت ممکن است به شرایطی برسیم که ظرفیت بیمارستان‌ها تکمیل شده و مشکلات بیشتری برای ما به وجود بیاید بنابراین از همه مردم درخواست می کنیم با رعایت بهداشت فردی و موارد بهداشتی از ازدحام و تجمع تا جایی که می توانند خودداری کنند تا انشاا.. این شرایط سخت را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/