مدیر کل ارشاد لرستان مطرح کرد؛

استفاده از ظرفیت‌های فرهنگ و هنر برای مشارکت حداکثری در انتخابات

مدیرکل فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی لرستان‌ گفت: استفاده از ظرفیت نخبگانی حوزه فرهنگ و هنر برای مشارکت بیشتر مردم در انتخابات یکی از موارد قابل توجه در این حوزه است.

به گزارش همای سعادت، اعظم روانشاد روز شنبه در جلسه شورای اداری این اداره کل، یکی از توانمندی‌های حوزه فرهنگ و هنر را استفاده از ظرفیت نخبگانی اهالی فرهنگ و هنر برای جلب مشارکت هرچه بیشتر مردم در انتخابات پیش رو عنوان کرد و اظهار داشت: استفاده از ظرفیت نخبگانی حوزه فرهنگ و هنر برای مشارکت بیشتر مردم در انتخابات یکی از موارد قابل توجه در این حوزه است.

وی افزود:اهالی فرهنگ و هنر، هنرمندان و موثران فرهنگی در همه دوره‌ های گذشته با حضور، همراهی و مشارکت خود، سهم قابل توجهی در ایجاد شور و رونق فضای انتخابات داشتند و در انتخابات پیش رو نیز با استفاده از این توان و اثر گذاری می‌توان شور و نشاط انتخاباتی را در جامعه دو چندان کرد.

روانشاد گفت: ترغیب مردم برای حضور پرشور در انتخابات با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی از وظایف این اداره کل است و مدیران ارشاد در شهرستان‌ها نیز باید از همه ظرفیت‌های فرهنگی هنری رسانه‌ای به منظور بالا بردن مشارکت مردم در انتخابات استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در رصد اخبار ناامیدکننده دشمن که در فضای جامعه منتشر می‌شوند نقش اساسی دارند افزود: برنامه‌های دهه مبارک فجر در شهرستان‌ها باید پیوست رسانه‌ای با موضوع مشارکت مردم داشته باشند.

انتهای پیام/