اشتغالزایی ۲۰۰۰ نفر در پروژه آزادراه خرم آباد_بروجرد_اراک

لارتی گفت:با توجه به شرایط خاص منطقه ،چندین موسسه و شرکت پیمانکار قرارگاه بیش از ۲۰۰۰ نفر در این پروژه اشتغال داشته اند.

به گزارش همای سعادت ،بابک لارتی، مدیر پروژه آزاد راهی قرارگاه خاتم الانبیا (ص) ، در مراسم افتتاح آزادراه خرم آباد_بروجرد_اراک اظهار داشت: بخشی از آزادراه خرم آباد _اراک به طول ۶۷ کیلومتر شامل قطعات ۴،۳،۲ امروز به بهره برداری می رسد.

وی افزود: این پروژه در سال ۹۲ طراحی و در سال ۹۳ آغاز شد که با توجه به شرایط خاص منطقه چندین موسسه و شرکت پیمانکار قرارگاه با ۲ هزار نفر در این مجموعه فعالیت داشتند.

لارتی ، کاهش مسیر ۳۲ کیلومتری، ارتقای کیفیت تردد، کاهش زمان سفر، افزایش ایمنی راه را از جمله مزایای پروژه عنوان و بیان کرد: این پروژه، شبکه آزادراه را ارتقا می دهد، در افزایش سرعت توسعه استان موثر است و ارتباط استان را به مرکز و شمال کشور برقرار می کند.

مدیر پروژه آزاد راهی قرارگاه خاتم الانبیا ،گفت: درمجموع برای احداث فاز اول پروژه آزادراه خرم آباد__اراک از خرم آباد تا بروجرد بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی از شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل و قرارگاه خاتم الانبیا قدردانی کرد و گفت: بابت تاخیر در اجرا از مردم استان عذرخواهی می کنم و به عنوان شیرینی پروژه انتظار داریم نقص ما را به فراموشی بسپارند چراکه با تلاش های شبانه روزی جبران شد.

انتهای پیام/