مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان خبر داد؛

اشتغالزایی ۵۰۰ نفر در کارگاه‌های کوچک مقیاس صنعتی لرستان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از ایجاد ۵۰۰ فرصت شغلی در ۱۰۸ کارگاه‌ کوچک مقیاس صنعتی استان خبر داد.

به گزارش همای سعادت،فرزاد محمدی اظهار داشت:ساخت ۱۰۸ کارگاه کوچک مقیاس شامل ۳۶ واحد در کوهدشت، ۲۴ واحد در شهرک صنعتی شماره سه خرم‌آباد، ۲۴ واحد در دورود و ۲۴ واحد در الیگودرز آغاز شده و با حداقل ۲۰ درصد نقد از یک تا سه سال واگذار می شود .

وی با بیان اینکه این کارگاهها قابلیت توسعه تا سه سال با نرخ های مختلف را دارند.افزود:یک هزار میلیارد ریال برای ساخت ۱۰۸ واحد کارگاهی در لرستان پیش‌بینی شده که با بهره برداری و واگذاری این واحدها، ۵۰۰ فرصت شغلی ایجاد می شود.

محمدی گفت:واحدهای کارگاهی کوچک مقیاس پس از ساخت در مساحت ۲۰۰ تا ۵۰۰ مترمربع به صورت قطعی و اجاره ای در این شهرک ها واگذار و بدون محدودیت در اختیار عموم قرار می گیرد.

وی بیان کرد:این واحدها در حال ساخت هستند تا صنوف تولیدی که زمین کمتری نیاز دارند در کارگاه ها مستقر شوند و اجاره و واگذاری قطعی آنها نیز به صورت نقد و اقساط انجام خواهد شد تا صاحبان مشاغل و اصناف بتوانند علاوه بر تأمین محل مناسب، از خدمات زیرساختی شهرک های صنعتی نیز بهره مند شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان با بیان اینکه همه ی کارگاه ها به جزء دورود تا پایان امسال بهره برداری می شود،افزود:متقاضیان در کوهدشت،خرم آباد و الیگودرز می توانند با مراجعه به شرکت شهرک های صنعتی نسبت به خرید یا اجاره کارگاه ها اقدام کنند.

محمدی گفت: واحدهای کارگاهی در این روش به جای واگذاری زمین، آماده و تحویل می شود و افرادی که سرمایه خرد و کم دارند می توانند از این فرصت بهره مند شوند.

ایرنا
انتهای پیام/