پس از ۴ روز؛

اطفای کامل حریق جنگل‌های پلدختر

معاون اداره‌کل منابع طبیعی لرستان از اطفای کامل حریق در دامنه جنوبی منطقه شاداب کوه یا کیالان پلدختر پس از چهار روز خبرداد.

به گزارش همای سعادت، بهروز دریکوند از اطفا کامل دامنه جنوبی شادابکوه یا کیالان پلدختر خبر داد و گفت:متاسفانه عصر چهارشنبه این منطقه توسط عامل انسانی دچار حریق شد که چندین بار اطفا صورت گرفت اما به دلیل گرمای بیش از حد منطقه، شیب بسیار بالا، صعب العبور بودن محل حریق و وزش باد، آتش دوباره شعله ور میشد.

وی ضمن تقدیر فراوان از همه عزیزانی که در این حریق جانانه پای کار بودند،افزود:با توجه به اینکه برخی از نقاطی که طعمه حریق شده بودند از محل هایی بود که راه دسترسی به آن دشوار و بسیار صعب العبور بود، لذا از طریق بالگرد آبپاش توانستیم چندین سبد آب از حوزه آبگیر روستای دره خزینه پلدختر بخش بالاگریوه را آبگیری کنیم و آن نقاط را با کمک بالگرد آبپاش اطفاء کامل نمائیم.

دریکوند تصریح کرد: با حضور مدیر کل مدیریت بحران، فرمانداری پلدختر، فرمانده و نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و محیط زیست، جوامع محلی و سایر عزیزان دامنه جنوبی کوه شادابکوه اطفاء کامل شده و پایش هم به صورت زمینی هم به صورت هوایی در حال انجام است.

انتهای پیام/