اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی کتابخانه مرکزی در سال جاری

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان از تخصیص ۱۰میلیارد تومانی در سال جاری، برای افتتاح فاز اول کتابخانه مرکزی خبر داد.

به گزارش همای سعادت آنلاین ،فرشته طهماسبی گفت : کتابخانه مرکزی در هر شهر نماد توسعه فرهنگی در آن شهر می باشد از این رو افتتاح کتابخانه مرکزی استان که مدت زمان زیادی از آغاز ساخت آن می گذرد، یکی از خواسته های بحق مردم فرهنگ دوست استان به ویژه شهر خرم آباد می باشد. به همین منظور این مهم به طور ویژه در یکی دو سال اخیر پیگیری شده است.

وی افزود: علی رغم اینکه اداره کل کتابخانه های عمومی استان در تمامی پروژه های ساخت کتابخانه در سطح استان تنها دستگاه بهره بردار بوده، اما همواره تسریع در تکمیل پروژه های کتابخانه ای را وظیفه خود دانسته و از طریق مختلف با جدیت موضوع را دنبال نموده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اظهار داشت: جهت تسریع در تکمیل کتابخانه مرکزی، این پروژه فاز بندی شده به صورتی که سال گذشته با مساعدت مسئولین ارشد استان اعتبار پروژه صد درصد تخصیص یافته و قرارداد ساخت دستگاه چیلر آن به عنوان یکی از قسمت های مهم و هزینه بردار، انجام و بزودی در محل نصب خواهد شد.

وی تصریح کرد: در سال ۹۹ نیز با رایزانی های لازم و با مساعت ویژه استاندار لرستان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و نمایندگان مجلس جهت کتابخانه مرکزی اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی در نظر گرفته شده است. امید است با تخصیص مطلوب اعتبار پروژه در سال جاری، در آینده نزدیک شاهد افتتاح فاز اول این کتابخانه باشیم.
انتهای پیام/