با حضور نماینده معاونت قرآن و عترت وزارت؛

اعضای هیأت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی لرستان انتخاب شدند

اعضای هیأت مدیره و بازرس اتحادیه مؤسسات قرآنی لرستان با حضور نماینده معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخاب شدند.

به گزارش همای سعادت،نماینده معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز پنج‌شنبه در مراسم انتخابات اعضای هیأت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی لرستان ضمن تسلیت شهادت شهدای عرصه مقاومت و جنایات رژیم صهیونیستی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت:امروز نیروهای مقاومت غزه و فلسطین با ایستادگی خود در مقابل دشمن خبیث صهیونیستی، در حال عمل به دستورات قرآن هستند.

منصور احمدی با بیان اینکه قرآن کریم دعوت به تعقل، تفکر، بصیرت و تدبر می‌کند،افزود:خدمت به ساحت مقدس قرآن کریم، بالاترین توفیق است و خدمت به قرآن به این معناست که مفاهیم آیات کلام وحی را برای مردم بیان کنیم تا مردم و جوانان بدانند که در برابر آیات نورانی قرآن مجید چه وظیفه‌ای دارند و این‌که به این حقیقت ناب آگاهی پیدا کنند‌‌.

وی با بیان اینکه نسبت اعتبارات حمایتی از مؤسسات قرآنی به کارکرد آنان بسیار ناچیز است،گفت:در مجموع اعتبارات قرآنی و فرهنگی در کشور ضعیف است و جوابگوی حوزه حمایتی برای اجرای برنامه‌ها نیست.

احمدی گفت:از پیشنهادات و نقطه نظرات مدیران مؤسسات قرآنی استقبال می‌کنیم.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان نیز در این مراسم گفت:۹۵ مؤسسه قرآنی که مجوز فعالیت خود را از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی دریافت کرده‌اند، در اتحادیه قرآنی استان عضویت دارند‌ که در این انتخابات موسسات فعال شرکت کردند.

محمد لروند با بیان اینکه این انتخابات هر دو سال یکبار برگزار می‌شود، افزود:در این انتخابات پنج نفر عضو اصلی، دو نفر عضو علی‌البدل، دو نفر بازرس اصلی و یک نفر بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

انتهای پیام/