مرکز آموزشی ،رفاهی فرهنگیان بهره برداری شد

مرکز آموزشی، رفاهی فرهنگیان سلسله روز جمعه با اعتبار یک و نیم میلیارد تومان بهره برداری شد.

به گزارش همای سعادت،در مراسمی با حضور مسئولان آموزش و پرورش استان، نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از فرهنگیان و دانش آموزان، مرکز آموزشی، رفاهی در مسیر جاده گردشگری کهمان به بهره برداری رسید.

سید عیسی سهرابی سرپرست آموزش و پرورش لرستان گفت: این مرکز در زمینی به مساحت بیش از ۳هزار و ۵۰۰ متر و اعتبار بیش از ۱۵ میلیارد ریال بهسازی و تجهیز شده است.

وی افزود: لرستان دارای جاذبه های گردشگری و تاریخی بسیاری است و ایجاد مراکز اقامتی و رفاهی برای فرهنگیان و عموم مردم می تواند به توسعه و در آمد زایی منجر شود و زمینه رفاه فرهنگیان را فراهم کند.

سهرابی با اشاره به اینکه مرکز آموزشی رفاهی سلسله سومین طرح خدماتی رفاهی آموزش و پرورش در استان است در سال جاری است اظهار داشت: قبل از این، تالار پذیرایی فرهنگیان بروجرد و مرکز آموزشی ورفاهی ازنا هم به افتتاح شده است و باشگاه پیشکسوتان فرهنگی در خرم آباد و درمانگاه فرهنگیان الیگودرز هم در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

یحیی ابراهیمی نماینده مردم سلسه و دلفان در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم به نقش آموزش و پرورش در آموزش نیروی انسانی و کارآمد اشاره کرد و گفت: هر کشوری که بر روی آموزش و پرورش خود سرمایه گذاری کند موفق خواهد شد. 

وی با بیان که تغییر مدیران در دولت های مختلف در کشورمان مرسوم است اظهار داشت: بی ثباتی مدیریت در آموزش و پرورش یک چالش جدی ایجاد کرده است که لازمه آن یک نگاه منطقی و درست به توسعه آموزش و پرورش است.

نماینده سلسله و دلفان افزود: در بودجه ۱۴۰۱، آموزش و پرورش یکی از دستگاههایی است که کمترین اعتبارات را برای آن در نظر گرفته اند و این نگاه مصرفی به آموزش و پرورش یک اشتباه راهبردی است.

وی به مدرسه های تخریبی و فرسوده بخش کاکاوند هم گریزی زد و از اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خواست در بهسازی و تعمیر این مدارس تسریع کند.

 علی پناه امیری مدیر آموزش و پرورش سلسله هم گفت:مرکز آموزشی سلسله دارای ۷ سوییت با ظرفیت ۵ نفر و مجهز به امکانات رفاهی و سرویس بهداشتی، یک سلف سرویس و یک آشپزخانه برای ارائه خدمت به فرهنگیان است.

انتهای پیام/