افتتاح سالن الکترونیک «شهدای بانک رفاه» خرم آباد

در راستای تحقق اهداف شعار عدالت ‌محوری دولت سیزدهم و مشارکت در نهضت محرومیت‌زدایی سالن «شهدای بانک رفاه» خرم آباد به بهره برداری رسید.

به گزارش همای سعادت آنلاین، امروز در هشتمین روز از دهه فجر با حضور مهندس بهاروند ایران نیا مدیر کل نوسازی مدارس استان، خرم آبادی معاونت مشارکتهای مردمی، بهروز بالاوندی رئیس هیئت مدیره و شعب بانک رفاه کارگران استان، مدیریت اداره کل کار و رفاه اجتماعی و تنی چند از مسئولین استانی،سالن الکترونیک «شهدای بانک رفاه» کارگران لرستان با اعتباری بالغ بر یک میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح وبه بهره برداری رسید.

بهروز بالاوندی مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان در آیین افتتاح این مرکزآموزشی گفت:در راستای مسئولیت های اجتماعی بانک رفاه کارگران همواره در این حوزه خدمات ارزنده وقابل تقدیری نجام داده است.

وی افزود:درسال جاری به همت مدیران ارشد بانک رفاه کارگران در ساخت سه مدرسه در شهرستان های خرم آباد ونور آباد و مشارکت در ساخت خانه بهداشت روستای سفید کن دورود با اعتباری بالغ بر ۹میلیارد ریال توانستیم در راستای ایفای نقش مثبت بانک رفاه پیش قدم باشیم.

بالاوندی به مشارکت فعال این بانک در امر مدرسه‌سازی اشاره و این مهم را در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی برشمرد و گفت: بانک رفاه در سال‌های اخیر با توسعه اقدامات خود در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی به بانک پیشرو کشور در این حوزه تبدیل شده است.

به گفته وی، مدیران عالی بانک رفاه کارگران تاکید ویژه‌ای بر تقویت بعد اجتماعی این بانک دارند و مشارکت فعال در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی ناشی از این مهم است.

بالاوندی یادآور شد: بانک رفاه کارگران در بیست و پنجمین رتبه بندی شرکت های برتر ایران، موفق به کسب رتبه دوم در گروه بانک ها و موسسات مالی شد.

وی ادامه داد: همچنین این بانک بعنوان یکی از شرکت های برتر کشور در شاخص فروش با کسب رتبه تهم در جمع ۱۰۰ شرکت برتر کشور قرار گرفت.

بالاوندی نیز با قدردانی از تلاشهای کارکنان خدوم نوسازی مدارس، تصریح کرد:بانک رفاه کارگران تمام سعی خود را در راستای تحقق بخشیدن به مسئولیت اجتماعی خود بکار خواهد بست.

در ادامه این مراسم، مهندس بهاروند با تقدیر از از خیرین ارجمند مدرسه ساز اظهار داشت: کسانی که برای ایجاد عدالت آموزشی تلاش می کنند و برای فرزندان این دیار بدون کوچکترین چشم داشتی با ایثار مال خود قدم برمی دارند  شایسته احترامند و برای پاسداشت زحمات این عزیزان باید نهایت تلاش و مساعی را بکار بست.

در پایان این مراسم با اهدا لوح سپاس به مسئولین بانک رفاه کارگران، قدر دانی بعمل آمد.

انتهای پیام/