افتتاح سه طرح صنعتی در بروجرد همزمان با دهه فجر+تصاویر

همزمان با هفتمین روز از دهه فجر،سه طرح صنعتی با اعتباری بالغ بر ۶۸ میلیارد تومان در بروجرد افتتاح شد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، امروز سه‌شنبه ۱۸ بهمن ماه، بهمن جعفری در رئیس صمت لرستان درحاشیه افتتاح پروژه‌های صنعتی بروجرد اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر، سه طرح صنعتی در شهرستان بروجرد با حضور استاندار لرستان، مسئولین استانی و شهرستان به بهره‌برداری و افتتاح رسید.

وی در خصوص افتتاح واحد تولیدی ظروف نچسب گفت: این واحد در زمینه تولید ظروف نچسب آشپزخانه با ظرفیت ۴۰۰تن و ورق آلومینیوم غیر آلیاژی با ضخامت ۲دهم تا ۳میلیمتر با ظرفیت تولید ۳۰۰ تن و ورق آلومینیوم آلیاژی با ضخامت ۲دهم تا ۳ میلیمتر و با حجم سرمایه گذاری ۴۸۵ میلیارد ریال فعالیت دارد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان لرستان ادامه داد: واحد تولید
«مخزن تحت فشار»‌‌ شهرستان بروجرد یکی دیگر از واحدهایی که امروز به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این واحد با ظرفیت تولید ۳۰۰۰تن در سال و با حجم سرمایه گذاری ۳۵۰ میلیارد ریال زمینه اشتغال ۲۳ نفر را فراهم کرده است.

جعفری در خصوص دیگر طرح افتتاح شده در چهل و چهارمین دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان بروجرد گفت: شرکت «گرین کو» شهرستان بروجرد تولید کننده قاب پلاستیکی موتور با ظرفیت تولید ۴۵۹ تن، همچنین انواع دریچه هوای پلاستیکی موتورسیکلت با ظرفیت ۴۵۹ در سال، با حجم سرمایه گذاری ۱۷۰۰ میلیارد ریال فرصت اشتغال ۱۰ نفر را فراهم آورده است.

انتهای پیام/