افتتاح مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی «روستا بازار» در لرستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از افتتاح مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی «روستا بازار» در استان خبر داد.

به گزارش همای سعادت، سید عماد شاهرخی در مراسم افتتاحیه مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی «روستا بازار» که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان برگزار شد، گفت: با توجه به سیاست‌های ابلاغی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران احداث مراکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی «روستا بازار » در سطح استان در دستور کار قرار گرفته است.

وی اهداف احداث این مراکز و کارکرد آنها را حذف واسطه های غیر ضروری بین تولیدکنندگان محصولات‌کشاورزی و مصرف‌کنندگان برشمرد.

شاهرخی تصریح کرد: با توجه به تأثیر مثبتی که عرضه محصولات کشاورزی بصورت مستقیم در حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی و معیشت جامعه مصرف کنندگان خواهد داشت به عنوان یکی از کارهای راهبردی سازمان جهاد کشاورزی استان در دستور کار قرار دارد و کلیه دستگاههای تابعه موظف اند نهایت همکاری را برای رفع موانع و تسهیل امور با تعاون روستایی استان داشته باشد.

وی گفت: تعداد ۱۵ روستا بازار برای ۱۱ شهرستان پیش‌بینی شده که طرح‌های برخی از این «روستا بازارها» تهیه و برای تایید تأمین منابع مالی مورد نیاز به سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور ارسال گردیده و برخی دیگر نیز در دست بررسی و مطالعه می باشد.

شاهرخی تصریح کرد؛ این مرکز فروش تا پایان ماه مبارک رمضان به عموم مردم استان خدمات ارائه خواهد داد.

انتهای پیام/