با همکاری خیرین؛

افتتاح پنجمین پایگاه جاده‌ای اورژانس ۱۱۵ الیگودرز +تصاویر

پنجمین پایگاه اورژانس جاده‌ای «خاک بتیه» با همکاری خیرین،اورژانس لرستان و مساعدت شبکه بهداشت و درمان شهرستان الیگودرز به بهره‌برداری رسید.

به گزارش همای سعادت،صبح امروز با حضور بهرام دلفان،رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان،علی فرهاد،معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، محسن‌ آدینه وند،رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان،حمزه طولابی، رئیس شبکه بهداشت و درمان الیگودرز ،خیرین حوزه سلامت و اهالی منطقه، پایگاه جاده‌ای اورژانس ۱۱۵ «خاک بتیه» افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

بهرام دلفان،رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با دعوت از خیرین در حوزه اورژانس بیان کرد:با افتتاح این پایگاه که به همت خیرین سلامت ساخته و تجهیز شده است،به یکهزار نفر از مردم منطقه خدمات رسانی خواهد شد.

وی ادامه داد: متاسفانه در چند سال اخیر شاهد افزایش حوادث ترافیکی هستیم لذا اتفاقات و خساراتی که رخ می‌دهد جبران آن نیز سخت است و بهترین راه حل پیشگیری از حوادث، آموزش و افزایش مهارت است.

دلفان،ضمن امیدواری به افتتاح پایگاه خدمات جامع سلامت بزنوید در آینده نزدیک،بر ضرورت تامین دسترسی سهل و سریع مردم به نیازهای اولیه بهداشتی، درمانی تاکید کرد.

محسن آدینه‌وند،رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان نیز با تقدیر از حمایت‌های خیران در حوزه سلامت اظهار کرد:پایگاه جاده‌ای “گلباران مهر” دارای مساحت ۲۰۰ متر مربع می باشد که با مبلغی بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال ساخته شده است.

وی در ادامه افزود: از اهداف اصلی راه اندازی پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای، ارتقای خدمات فوریت‌های پزشکی است که می‌تواند نقش تاثیرگذاری در کاهش مصدومیت‌ها و مرگ و میر ناشی از حوادث داشته باشد.

طولابی،رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ضمن تقدیر از حضور مدیران حوزه سلامت استان،اهالی منطقه و خیرین برای همراهی در ساخت این پایگاه بین جاده ای،گفت: این پایگاه با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال و در زمینی به مساحت ۲۰۰ متر مربع، طبق استاندارد سازمان اورژانس کشور ساخته شده و تجهیز شده است.

وی اظهار امیدواری کرد:با بهره گیری از ظرفیت خیرین در جهت رفع نواقص موجود و خدمت رسانی هرچه بهتر و سریع‌تر به هموطنان در حوزه سلامت، میتوان گام های بهتری را برداشت.

انتهای پیام/